Yannick :: 2006 Volkswagen Polo 9n3 :: 2014 update!

Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

webcrtor zei:
Ik ben erdoor !!! Wel 106 euro lichter maar alleszins geen kosten voor nieuwe veren.
Ah, goed man! Big Grin Hoe lang voordat je weer naar de keuring moet? Een jaar?
webcrtor zei:
Ik had mijn vriendin ook wel gevraagd iets sexy aan te doen om de mannen wa af te leiden misschien dat dat heeft geholpen haha Big Grin
Zoals we ook bij de Polo-intro's roepen: foto's! :twisted: :mrgreen:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

deMercer zei:
webcrtor zei:
Ik ben erdoor !!! Wel 106 euro lichter maar alleszins geen kosten voor nieuwe veren.
Ah, goed man! Big Grin Hoe lang voordat je weer naar de keuring moet? Een jaar?
webcrtor zei:
Ik had mijn vriendin ook wel gevraagd iets sexy aan te doen om de mannen wa af te leiden misschien dat dat heeft geholpen haha Big Grin
Zoals we ook bij de Polo-intro's roepen: foto's! :twisted: :mrgreen:


Haha ja wie weet komen er misschien in de zomer wel van die foto's ;) En nee dat is het hem net.. echte geldklopperij hier in belgië. Ze hebben mij dus 45 euro van de 106 laten betalen voor de "keuring voor personenwagen + tuningrapport", dus een normale keuring. Die madam vertelt mij doodleuk:

"Ja we rekenen een gewone keuring bij aan, maar deze is niet geldig voor uw algemene keurdatum" Wtf? keurt dan alleen de verlaging eh seg dan was het een pak goedkoper geweest! Dus nu moet ik binnen 2 maanden terug naar daar.. weer omhoog dus.. en weer betalen
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Groene Kaart!

IbifaHo zei:
De keuring is percies ook eigl weeral duurder geworden. Jaar en half geleden had ik 91,- betaald.

Soit voornaamste is da ge erdoor zeit. Nu de kortere veren voor achteraan nog, plat schroeven, porsche's weer onder en de US module instaleren en ge zeit klaar voor de zomer! Big Grin

Ja idd ;) module is net toegekomen hier, mij daar morgen is mee bezig houden! En moet ook nog die zijskirts hebben! En ik zou graag die projector headlights van woeter hebben, en mijn audio install nog wat upgraden, ander logo en zo wordt het lijstje weer langer en langer haha Big Grin
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Groene Kaart!

@webcrtor

Hmm dan hoop ik dat die van mij morgen ook binnenkomt! :) Laat mij weten hoe het gegaan is met die module! Zit morgen ook de ganse dag thuis, als ik ze dan ook aankrijg ook meteen is bezien dan. :) Of als ge een helpend paar handen nodig hebt om nen draad door te knippen kom ik wel is meezien. :lol:
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

webcrtor zei:
echte geldklopperij hier in belgië. Ze hebben mij dus 45 euro van de 106 laten betalen voor de "keuring voor personenwagen + tuningrapport", dus een normale keuring. Die madam vertelt mij doodleuk:

"Ja we rekenen een gewone keuring bij aan, maar deze is niet geldig voor uw algemene keurdatum"
Huh?!? :shock: Dat is bureaucratisch, zeg :x
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Groene Kaart!

Maarja ik wist het op voorhand al hoor, tuning is een enorm dure hobby, zeker als student, maar ik heb het er voor over en dat is het belangrijkste :) Vroeger ging al mijn geld naar uitgaan, nu het grootste deel naar mijn auto.. Met het voordeel dat auto onderdelen tenminste nog een waarde hebben de dag erna Stick Out Tongue (als je ze heel kan houden tenminste ^^)
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Groene Kaart!

Ja bij mij was da ook et geval, festival hier, fuif daar, feestje ginder,..
Ook een voordeel aan een auto te hebben: weinig geld uitgeven aan drank als ge toch nog eens naar een fuif oid gaat xD

Maja idd auto rijden als student is ni goeikoop, ma et is et waard Big Grin

Ivm me zijlijsten, mss kunde is zien voor BM zijlijsten of rocket gt?
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Groene Kaart!

Heb mijn zinnen al gezet op die zijlijsten die ik op de auto had gefotoshopt paar pagina's terug(da vb volgende zomer), zijn heel neutraal ma komen toch zo goed als even laag als mijn bm lip zoiets zocht ik dus normaal gezien worden het de die :)
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Groene Kaart!

Nee nee die gaat terug naar beneden zenne ^^ als morgen mijn handen der ni af vriezen mss morgen al, anders volgende week alst wa warmer is. Ik ga niet 3 maand met ne jeep rondrijden zenne, krijg al hoogtevrees ^^
 
Allé vandaag beslist om de zomerbumper er terug op te zetten dus meteen ook de us module volledig geplaatst en op ongeveer 30% laten branden, stadslichtjes eruit uiteraard :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Looking good Yannick! Nu nog een Porsche'kes deronder en tis in de sjakoch. Big Grin

Ze gaan waarschijnlijk toch de verkoop in :) Ik ga 10 maart de BBS CS'en ophalen die hier te koop stonden, moesten die mij nu echt niet aanstaan blijven de porsches wel Stick Out Tongue Dat was zo 1 van de velgen da ik zei tegen mezelf dat die eens onder mijn wagen moesten komen en nu stonden ze te koop dusja kans gegrepen Big Grin We zullen zien welke nu de beste staan.. Maten zijn exact hetzelfde dus dat zit wel goed

@maik en excess, thanks !
 
Toch ook maar even terug een fototje erop gooien, heb ondertussen de velgen van barry in huis en geplaatst ziet dat er zo uit:



Vooraan kan ik niet meer lager zonder aan te lopen bij afdraaien door de dikkere banden die ik nu heb (205/40 ipv 195/40) nu met bm lip ongeveer 5 cm van grond, achteraan wel maar ik laat hem zo staan ter voorbereiding van de plaatsing van zijskirts die momenteel bij de spuiter zijn. Ik denk dat met de zijskirts geplaatst hij aan de zijkant ook laag genoeg hangt, we zullen zien :)

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!