Yannick :: 2006 Volkswagen Polo 9n3 :: 2014 update!

Re: Yannick's 9n3 tdi *wintermodus*

Ben wa aan het rondzien geweest voor nieuwe zomervelgen en ben zwaar aan het balen nu, heb er wel gevonden die mij echt aanstaan en volgens mij heel mooi staan onder mijn zwarte polo, maar max verkrijgbaar in 15", ben ik dus niets mee :( Ze hebben iets weg van gti velgen maar de spaken zijn minder gebogen en verder uit elkaar.

Fototje:

585dbf5ff476e5ba6fcf99ff44efedd2.jpg


Evolution maakt soms wel andere merken na dus als iemand toevallig ander merk weet die look-a-like's van deze velgen zijn, en die wel in 17" zijn, tell me Big Grin

En anders houdt ik maar gewoon dezelfde als vorig jaar, misstonden zeker niet, maar iets nieuws is altijd fijn Stick Out Tongue
 
Re: Yannick's 9n3 tdi *wintermodus*

Ja idd heel klein beetje wel, de spaken zijn wel iets breder. Dat zou me ook veel geld kosten om die er te laten uitzien als de evolutions Stick Out Tongue met zo stukken zwart gelakt en stukken gepolierd, ik snap niet dat ze zo een knappe velgen enkel in zo een kutmaten uitbrengen Big Grin

En haha ja wrs zal ik hier toch nog mee rondbollen tijdje hoor geen zorgen Big Grin
 
Re: Yannick's 9n3 tdi *wintermodus*

Ja ma der zijn 2 versies van blijkbaar, ge hebt de matt versies, die op de foto er "exact" hetzelfde uitzien als die van evolution ma ge hebt ook de brushed versie die zo wa donkerder metaal heeft, twijfel wa het beste zou zijn op donkere auto Stick Out Tongue
 
Re: Yannick's 9n3 tdi *wintermodus*

Ja had ik ook net gevonden, ma staat wel geen deftige foto bij van een auto die niet op ballonbanden rijdt en deftig verlaagd is Stick Out Tongue da geeft een totaal verkeerd beeld.. Zal mij maar is aan een photoshopke wagen dan eh Stick Out Tongue

Ze lijken trouwens wel veel dunner dan op de voorbeeldfoto :s wat ik daar zie staat mij toch ni zo aan, iets te dunne spaken precies Stick Out Tongue
 
Re: Yannick's 9n3 tdi *wintermodus*

Ok hier gaan we dan

Orig

345hg08.jpg


Photoshop(achterwiel is zwaar mislukt maar is snel gedaan,voorkant ziet er nog goed uit eigl...

nn8z0p.jpg


Maja mijn porschen zijn natuurlijk ook nog altijd dik anders had ik ze ni gekozen :)

Andere optie waren deze.. maar hier rijden er al een paar op het forum mee rond

9046901182.jpg
 
Re: Yannick's 9n3 tdi *wintermodus*

Haha ja ik weet het ^^ bovendien zijn foto's vaak misleidend, zou alles is in het echt moeten zien Stick Out Tongue die laatste zou ik genomen hebben om de "black polo" look te vervolledigen. Mijn zwarte achterlichten liggen nu al klaar hier en geld voor achterruit te tinten ook, dus dat is opzich een goede keuze nog wel, en die borbet is eerder zodat mijn velgen nog wa opvallen tussen al da zwart, maja meer opvallen dan witte porsches kan natuurlijk niet ^^ Nog is paar nachtjes over slapen haha Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!