Yannick :: 2006 Volkswagen Polo 9n3 :: 2014 update!

Nog een kleine update.. Ik was de "kortere AP veren" achteraan toch al meteen weer beu, hij lag gewoon niet mooi genoeg naar mijn mening. Ben dan maar langs Kean geweest en die heeft mij een perfect setje meegegeven. Voor(ja mijn gsm camera is kapot xD ) en na foto:

Voor:
fbzyns.jpg


Na:
15clgk9.jpg


Nu ligt hij eindelijk 100% vlak, precies zoals ik het in gedachten had. Dit alles zonder enige bumpstops ! :)
 
Vooraan heb ik niets moeten doen :) mijn kw var 2 gaat blijkbaar zo laag op laagste stand Stick Out Tongue mss heeft het er iets mee te maken dat er op het attest staat dat het voor 1.4 motoren is en mijn 1.9 door het extra gewicht de veren wat harder indrukt..
 
Met spijt in het hart kondig ik het einde van mijn projectje aan :( Gelukkig niet door een ongeval maar binnen dit en een maand staat er een firmawagen voor de deur en ik heb momenteel andere prioriteiten dan verzekering + onderhoud + .. te betalen voor een auto die zo goed als nooit gaat buiten komen. Ik heb er ook geen degelijke staanplaats voor anders zou ik het nog overwegen.

Auto is gisteren origineel gezet omdat hij zo gaat verkocht worden dus ik zal zo even een verkooptopicje openen voor de velgen en verlaging!
 
Ik had graag een VAG gehad maar het bedrijf waar ik begin heeft een standaardpolicy voor starters waar ze niet van afwijken dus wordt het een bmw 116d. Hopelijk binnen 3-4 jaar een leasebudget voor een mooie vag :)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!