Yannick :: 2006 Volkswagen Polo 9n3 :: 2014 update!

Zietr goed uit Yannick! Maar ik raad u toch aan (als het nog niet gedaan is) om da randje aan de binnekant van u spatbord plat te kloppen of te rollen. Anders zit ge er binnen de kortste keren tegen. xD

Dat randje dat je ziet hangen op die velgfoto bedoel je? Daar zit ik indd soms tegen, maar dat hangt los dus denk niet dat dat zoveel kwaad kan voor de band.. dat plooit gewoon mee.. Kan wel eens proberen te verhitten en zien of ik het permanenent kan omplooien Stick Out Tongue

Ziet er prachtig uit met die velgen! Big Grin
Enneh side skirt? ;)
kun je een tipje van de sluier oplichten? :mrgreen:

Haha ja hoor, het is de meest "cleane" skirt dat ik kon vinden, zonder rare kronkels of andere dingen, Bas had die sideskirts vroeger ook op zijn 9n, ze zijn van rieger, hier foto van op bas zijn polo, zoals je ziet heel neutraal, maar wel wat lager al de originele zijkant:




@demercer: bedankt! Big Grin
 
Tim(Ibifaho) was eens gepasseerd voor mij te helpen met de potjes er tussenuit te halen(wat een rotjob trouwens, alles zat muurvast!) en we hebben even de tijd genomen om wat foto's te maken van onze(vuile! Stick Out Tongue) wagens, ziehier een selectie:







 
Ik heb nu hetzelfde probleem ik heb nu tussen wielkast en band 5 mm speling en volledig ingestuurd net 2 mm maar de polo veert niet dus ik red het zo net.
 
De sideskirts zitten er eindelijk op! Vind hem langs de zijkant bekeken echt een heel stuk mooier zo en velgen komen er ook nog beter uit nu dat de kuip wat "verlengd" is. Ze komen exact even laag als het laagste punt van mijn BM lip dus dat zit als gegoten :) Enige minpuntje nu is dat hij echt wel extreem laag is, kan hier thuis de garage niet meer in, die een instapboordje heeft van 4 à 5 cm, ik geraak er op maar blijf helemaal achteraan, net voor de achterbanden erop kunnen, hangen. Achja Low&Static is een rijstijl op zich Big Grin

Pic staat bij in garage maar zal hem ook even bijvoegen in deze post(gsm pic):

 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!