Yannick :: 2006 Volkswagen Polo 9n3 :: 2014 update!

Sluit idd netjes aan met je BM voorbumperlip, zijn dit de oude skirts van Bas?

Hij had ze inderdaad ook, maar ik heb ze nieuw gekocht en niet van hem overgenomen. Hij had er nl. iets teveel dingen mee geraakt en er waren redelijk wat scheuren en barsten in, dat laten herstellen zou mij evenveel kosten als nieuwe :)

@Tim en Jan: Dat zou inderdaad nog kunnen maar ik vind het goed zo, anders moet ik mijn andere achterbumper ook weer helemaal laten cleanen+ een mooi clean aanzetstuk vinden en laten spuiten, dat gaat me iets teveel kosten. Er is al enorm veel geld naar de auto gegaan ik denk dat ik het hierbij wel ongeveer ga laten, misschien nog wat kleine dingetjes maar niet zo grote kosten meer, die sideskirts hebben me ook weer bijna 400 euro gekost. Als ik vast werk had zou die achterbumper er zeker ook komen, nu is het wat twijfelen, later misschien :)

Btw hij lijkt niet alleen laag hij is het ook echt Stick Out Tongue Carrossier zei me toen ik hem ging halen: hij ligt wel erg laag nu, volgens mij rijdt je die binnen de kortste keren aan stukken Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Mijn topic toch ook nog eens even kleine update geven Big Grin Is er ondertussen nog iets gebeurd? Jawel: bluemotion lip en rieger sideskirts eronderuit + kortere achterveren + nieuwe smallere banden 185/35/17. Sta sinds gisteren weer in zomermodus en heb voor het eerst mijn schroefset vooraan volledig naar beneden gedraaid. In combinatie met de smallere banden kwam dit neer op +-2.5cm zakken tegenover vorige zomer!

GSM pic:

iqkgp2.jpg


Nu zit ik enkel met het volgende probleem, die leuke bodemplaat :

34t7c3q.jpg


Ik moet echt super voorzichtig rijden wil ik hem niet verliezen onderweg. Je moet weten dat dit beide pics zijn zonder iemand in de wagen, met 2 personen erin zakt hij nog meer zodat de plaat praktisch tegen de grond ligt.(meer dan 2 pers. is zowieso geen optie) Bij zo goed als elke oneffenheid in de weg hoor ik hem schuren Stick Out Tongue

Anyway, ik ga toch proberen zo even te blijven rondrijden want ik vind de looks super momenteel Stick Out Tongue Met die smalle bandjes komen de velgen nog beter uit
 
Zo staat er netjes bij!
Welke kortere veren heb je gebruikt?
Op hoeveel j heb je de banden zitten ik heb het op 8j maar die van mij hoor je zo erg een soort van vervringen door de bochten! Ik ga volgende keer voor 195 40 17!
En als ik jou was zou ik die onderplaat er lekker onder vandaan houden!
 
Ik heb laatst ergens gelezen dat iemand deze plaat had vervangen door een simpele (zelfgemaakte) vlakke stalen/alu plaat... is dat nog een optie?

Ja dat is een optie, maar zolang deze blijft hangen ga ik hem niet vervangen Stick Out Tongue Ook weet ik niemand in mijn vriendenkring die dit voor mij zou kunnen maken en heb al eens prijsofferte gevraagd van een "originele" stalen bodemplaat en dat was 350 euro, en dat heb ik er toch net niet voor over..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!