Yannick :: 2006 Volkswagen Polo 9n3 :: 2014 update!

Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

Ok heb aantal offertes nu gehad, mss interessant voor de andere belgen hier op het forum de prijslijst:

Autostop(leuven): 290 euro
Auto Glass Clinic(verschillende locaties): 275 euro
Auto glass center(kampenhout): 250 euro
B & K getinte ruiten(vilvoorde): 180 euro
BCDesign(merchtem): afhankelijk van het gekozen merk folie: 150 of 170 euro
Ruitentinten.be(rijkhoven): 145 euro
Detinter(neerpelt): 115 euro


Aangezien de laatste 2 vlak tegen de nederlandse grens liggen heb ik een afspraak gemaakt bij bcdesign, de 14de mag ik binnen!
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

Ik ga daar gwn wachten, ge moet uwe auto zo proper mogelijk binnen brengen en max 2 uurtjes later moogt ge er terug buiten rijden :)

Trouwens van kwaliteit, enkel de tinter heb ik niet veel over garantie gevonden, maar al de rest biedt minimum 3 jaar volledige garantie tegen loskomen/blazen/verkleuren, dus dat zit wel goed ;)
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

Nu de auto eens terug zwart ziet na het wassen, even een fototje genomen van de nieuwe achterlichten, als je het in het echt ziet staat het een pak beter op een zwarte polo dan de originele rode versies!

[resize=640:2k0vhtue]http://i40.tinypic.com/jioltw.jpg[/resize:2k0vhtue]

Hij staat enorm hoog zoals jullie kunnen zien, maar logisch ook want morgen om 2u heb ik afspraak bij de keuring Big Grin ik ben echt aan het hopen dat ik er door geraak met de veren zonder nummers, maar morgen weet ik het dus zeker!
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

IbifaHo zei:
Idd zietr beter uit!
Ik veronderstel dat ge naar Asse gaat voor u keuring? Normaal zijn ze daar wel zeer vriendelijk en doen ze meestal ook niet moeilijk. Alken is een gans ander verhaal.

In asse deden ze geen keuring voor verlaging.. Dus ik ga naar londerzeel, tschijnt da ze daar ook wel vriendelijk zijn
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

webcrtor zei:
IbifaHo zei:
Idd zietr beter uit!
Ik veronderstel dat ge naar Asse gaat voor u keuring? Normaal zijn ze daar wel zeer vriendelijk en doen ze meestal ook niet moeilijk. Alken is een gans ander verhaal.

In asse deden ze geen keuring voor verlaging.. Dus ik ga naar londerzeel, tschijnt da ze daar ook wel vriendelijk zijn

Ja sorry, Londerzeel bedoelde ik dus. :lol:
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

Ik ben erdoor !!! Wel 106 euro lichter maar alleszins geen kosten voor nieuwe veren. Ik had mijn vriendin ook wel gevraagd iets sexy aan te doen om de mannen wa af te leiden misschien dat dat heeft geholpen haha Big Grin
 
Re: Yannick's 9n3 tdi - Vb. volgende zomer

webcrtor zei:
Ik ben erdoor !!! Wel 106 euro lichter maar alleszins geen kosten voor nieuwe veren. Ik had mijn vriendin ook wel gevraagd iets sexy aan te doen om de mannen wa af te leiden misschien dat dat heeft geholpen haha Big Grin


met deze temperaturen zal ze het niet leuk hebben gevonden ;)

groeten ger
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!