Winterbanden Topic Do&Dont's

euhm.. 't zijn best nette velgjes KYC ;)

ik zou zeggen google is your friend! ;)

tomasontn3mattzwartvelgen-1.jpg


oh en ik ben benieuwd hoe ze onder jou auto gaan staan polofreak! Big Grin
't lijken me best mooie velgen namelijk ;)
 
VW  6R  1.2TDI 
Ja ik ook! Ik zou eerst mijn standaard velgen gebruiken voor winterbanden. Maar daar kostte de banden alleen al 500,- euro voor met balanceren en omleggen. Nu kon ik deze compleet voor 725,- krijgen. Ik laat nu mijn standaard set zo als ie is en leg die erom als ik hem inruil en hou deze twee sets die ik nu heb voor mijn volgende polo. Want die komt er!!!!! (ooit)
 
KYC zei:
wel een goeie deal? kdenk voor wintervelgjes is die 15 inch wel goed Big Grin
ipv 17 inch etc
Polofreak jij had deze velgen ook toch? heb jij daar maybe gemonteerd een foto van Big Grin?

Ik heb ze er nog niet op zitten. Dit is een pic zelf ff genomen, mooi details zwart lood ipv zilver ;)

Had je al beslist wat je er mee doet, J-P vroeg of je al wat wist?!

Foto4G7HOMQKD-1.jpg

Mat zwart gepoedercoat met zwart balanceer lood
FotoQHJ6WFIJD-1.jpg
 
Hey sorry voor de late reactie ik was gisteren en eergisteren vet laat thuis dus had geen tijd om te reageren!! zag net je berichtjes...

ik ben wel geïnteresseerd!! deze velgen zijn nog altijd beter dan die gare stalen velgen waar iedereen op rijd!! en 15 inch Black mode Big Grin Wow zal denk ik wel goed staan op de zwarte Polo Big Grin

ik bel je morgen even over hoe/wat.

deze velgen kan ik dan voor de komende jaren wel inzetten
 
Afgelopen vrijdag een set besteld, het betreft de Rial Milano velg van 15 inch.
Bandenmaat 185 / 60 / R 15.
Bandenmerk Conti 84T TS 800
Deze band komt als beste uit de bus uit diverse tests.
Ik rijd een witte GTI, dus deze velg lijkt mij mooi staan.
Ik betaal voor deze set 704,20 euro, bij Martin Schilder in Alkmaar.

[resize=400:r4losulc]http://www.albatrosbanden.nl/website/rial_milano.jpg[/resize:r4losulc]
 
Pologti zei:
Afgelopen vrijdag een set besteld, het betreft de Rial Milano velg van 15 inch.
Bandenmaat 185 / 60 / R 15.
Bandenmerk Conti 84T TS 800
Deze band komt als beste uit de bus uit diverse tests.
Ik rijd een witte GTI, dus deze velg lijkt mij mooi staan.
Ik betaal voor deze set 704,20 euro, bij Martin Schilder in Alkmaar.

[resize=400:2n4wz3f1]http://www.albatrosbanden.nl/website/rial_milano.jpg[/resize:2n4wz3f1]

Dit is een vier-gaats velg... de Polo heeft er 5?
 
sorry beetje late reactie ben er uit welke ik ga nemen met 3.5 ster en een prijs met velgen ( staal )
marangoni Winter 4 M+S keurmerk EUR 87,00 per band met velg inclu balan totaal 387.60 euro kwijt dat prijsje stond mij wel aan heb deze winter ook nog een zolder te verbouwen :(


Gemiddelde uit 119 testbeoordelingen Ø Score
[2,42]
Grip bij droge condities [2,5]
Remeigenschappen bij droge condities [2,5]
Grip bij natte condities [2,5]
Remeigenschappen bij natte condities [2,5]
Grip bij sneeuw [2,0]
Comfort [2,5]
Geluid (binnen auto) [2,7]
Geluid (buiten auto) [2,7]
Slijtage band [2,6]
Hoeveel kilometer heeft u met deze band gereden? 6.482 km

is de beoordeling niet slecht toch???
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!