Winterbanden Topic Do&Dont's

oja @ kyc

je kan het verhaal ook neer leggen bij die groupon mensen dat dit geen aktie is en dat ze niet meer in zee moeten gaan met hun en dat je je geld terug wilt want je betaald als nog teveel
niet geschoten is altijd mis ik hoor het wel

groetjes en sterkte patrick
 
ik heb een deal gekregen van Bandenmaxx firestone 1856015 setprijs (Zijn dit een beetje goede winterbanden?!?!)

550 euro incl montage + balanceren

zijn dan wel stalen 15 inch maar ja in principe boeit dat voor de winter niet zo...winterslofjes worden toch uber vies met sneeuw/regen/ijzel etc...

ik heb Groupon nu gemaild dat ik eigenlijk vanaf wil zien van de actie...even kijken hoe ze reageren...ik zag in de algemene voorwaarden wel dat je mag afzien van je aankoop...
 
Skyracer zei:
http://www.anwb.nl/auto/dagelijks-rijden/tests,/winterbanden/test-winterbanden-2011.html

Winterbanden test!

zo te zien zijn het wel redelijk goede banden en ze doen het ook goed in de sneeuw :)

maar eigenlijk de testresultaten zitten wel heel dicht bij elkaar vind ik...de onderste rij die allemaal 3 sterren scoren hebben gemiddeld allemaal even een goede score...
dat Firestone beetje onderaan de rij staat betekent nog niet dat het een slechte winterband is kvind de resultaten best goed.

wat denk jij Skyracer?
 
KYC zei:
polofreak zei:
KYC zei:
check de bandenmerk boven...zijn het goede banden?

Mijn naam nog genoemd of moet ik proberen of ik nog ff kan mediaten :cool:

uhm nee niet meer maar als je het een nog mooiere prijs van kan maken zoals 450 of 500 ;) dan zou dat helemaal Toppie zijn Big Grin

Ik bel hem morgen ff. Eventueel ook interesse in die rete vette matzwarte Tomassn velgen? Zijn wel mooi hoor KYC, met een opgelegde sierletterlogo in de velg!
 
KYC zei:
zo te zien zijn het wel redelijk goede banden en ze doen het ook goed in de sneeuw :)

maar eigenlijk de testresultaten zitten wel heel dicht bij elkaar vind ik...de onderste rij die allemaal 3 sterren scoren hebben gemiddeld allemaal even een goede score...
dat Firestone beetje onderaan de rij staat betekent nog niet dat het een slechte winterband is kvind de resultaten best goed.

wat denk jij Skyracer?

Vergis je ook niet veel testen worden beinvloed door relaties, afspraken en dat soort dingen., A-merkbanden ontlopen elkaar weinig mijn inziens en liggen op een heel ander niveau dan Okkibokky, Rampyplannie en Totallylos! ;)
 
polofreak zei:
Ik bel hem morgen ff. Eventueel ook interesse in die rete vette matzwarte Tomassn velgen? Zijn wel mooi hoor KYC, met een opgelegde sierletterlogo in de velg!

die had hij ook nog aangeboden maar hij wilde er 725 euro voor hebben...dat vind ik te duur voor 15 inch velgen...en plus dat waren geen A merk banden maar huismerkbanden.
maar Tomassen velgen? ik heb daar nog nooit van gehoord..Stick Out Tongue...

ik denk dat Firestone wel gewoon goede banden zijn idd...altijd beter dan die elcheapo no-brand banden...god knows wanneer je van de weg geveegd word...
 
Staat nu op marktplaats.nl een advertentie van 15 inch setjes met Bridgestone winterbanden, voor 485 euro.
Even zoekn op polo 6r, dan zie de advertentie vanzelf, is in beneden-leeuwen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!