Winterbanden Topic Do&Dont's

@ starsky dat weet ik , mag dan wel blond zijn , maar tabellen lezen kan ik wel Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin .

maar de max toegestaande gewicht is 1600 , dan zou het 400 kilo per band zijn dus 76.

waarom ligt er dan 88 onder en heeft de leverancier het over 84 .

wat is de exacte berekening ( is het dan plus 10% van de index ??? 76+7,6 =83,6 zou 84 zijn ) :?:

gr Ginette
 
GTVS28 zei:
@ starsky dat weet ik , mag dan wel blond zijn , maar tabellen lezen kan ik wel Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin .

maar de max toegestaande gewicht is 1600 , dan zou het 400 kilo per band zijn dus 76.

waarom ligt er dan 88 onder en heeft de leverancier het over 84 .

wat is de exacte berekening ( is het dan plus 10% van de index ??? 76+7,6 =83,6 zou 84 zijn ) :?:

gr Ginette


Ik zeg het is gewicht maal twee en dan kijken wat jou wagen netto weegt. Vandaar die 84! Of.......maar ik ben ook blond en misschien lees jij wel veel beter dan ki fjirhcs?! :? :? :?
 
een echte hollander leest niet het instructie boekje
tot hij er gek van word bladzijde 113 ( 6r)

voor as belasting voor sb6 =850 achter as sb6 =770 -790
dsg =880 dsg =770 -790

via internet word je van hot naar her gestuurd maar na wat speur werk weten we het ook
@polofreak jou berekening klopt ook is zeker veilig en skyracer gaf me de stille tip hahaha erg bedankt allemaal weer heel wat geleerd vandaag Big Grin Big Grin Big Grin
deze dan delen door 2 per as

let op dit geld alleen voor de 1.2 tsi 6r
 
Eronder zetten is niks. Ik heb een potkrikje gekocht voor 15,- euries en werkt prima! Gewoon relaxed wiel voor wiel kwartiertje ben je rondom!

Ik kreeg nog een tip gister hier op het forum: Draai een stuk tape om je sleutel scheelt krassen aan je velg!
 
@skyracer

jammer van de beschadiging maar netjes opgelost

@ polofreak

ja dat is een goede tip tis erg zonde als ze beschadigt raken

verder gaan we denk ik wel veel sneeuw en ijspret beleven met de nieuwe badjes en het er onder zetten tja mijn paps heeft een schuur / garage vol gereedschap en leuke krikjes dus dat gaat zeker goed komen heb al garage zeep gehaalt bij de action ivm velgen goed schoonmaken en invetten kortom vieze handen Big Grin Big Grin

patrick
 
Kijk wel uit met die garagezeep, als het dezelfde zeep is als ik heb zit er namelijk een licht schuurmiddel in.
Voor stalen velgen niet zo'n probleem, voor lichtmetalen velgen zou ik het niet gebruiken.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!