Winterbanden Topic Do&Dont's

GTVS28 zei:
@majinbuu Patrick bedoelde niet dat hij de velgen wilde schoonmaken met de garagezeep , alleen onze vieze handen die we krijgen van het schoonmaken en het invetten van de velgen ,.

hihihihihi Big Grin

Kijk fully prepered!!!

Suc6 en als je wilt showen 13 november komen we met een aantal Polo's bij elkaar in Eindhoven, zie meetings!
 
hahahah nou die fout wil ik niet maken gebruik zelfs pasta als wax microvezel doeken die zeep vrij gewassen worden ja ik weet het ik ben een zeikerd hahahhah

13 nov gaan wij niet halen maand nov en dec is nij ons altijd tot zn strot toe vol met die verplichtingenik heb zelfs eerste kerst dag een verjaardag die niet verschoven kan worde ivm andere verjaardagen tis jammer maar helaas maak wel een foto van onze mooie nieuwe stalen velgen Big Grin Big Grin

bedankt voor de uitnodiging
 
Ik moet nog ff kijken. Ik heb net mijn nieuwe zomervelgen eronder en merk dat ik moeilijk afscheid kan nemen!

Maar ik kan ze wanneer het moet per dag wisselen dus wacht nog ff. Misschien met de meet in Eindhoven wel maar als jij ook komt is het wel gaaf als er een met en een zonder is ;)

Maar zeg al advies winterbanden is onder de 6 graden overdag en wanner dat zover is liggen ze er meteen onder!
 
ja ik had ze er maar gelijk onder gemonteerd want dan was ik er gelijk vanaf...
de Boavista Zomervelgjes heb ik net gewassen (tering wat waren ze V I E S!!) en opgeslagen in de schuur :cool:

ben blij dat het nu allemaal geregeld is...
 
ja zonder problemen Big Grin
Bandemax personeel hebben wat kartonnetjes gelegd + en de bankjes neergeklapt...past makkelijk in 4 Boavista banden :cool:

ik twijfelde eerst ook maar goed met die bankjes naar beneden lukt dat makkelijk (en bij zit er ook een versterker en subwoofer zelfs bij!!! Stick Out Tongue)
 
Balen, zojuist door Euromaster gebeld dat ze niet kunnen garanderen dat er 17" winterbanden geleverd kunnen worden deze winter, voor m'n Boavista's...

Vanaf woensdag dus op 15" de winter door :(

Mocht wel via Alcar lichtmetalen velgen kiezen (beperkte keus, dat wel): is de Enzo H geworden.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!