PoloBM
Lid
Sjakie zei:Ik heb 4 stuks aangeschaft via eBay voor 30 euro. Is ook wel het kijken waard.
ebay.de of .nl ??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Sjakie zei:Ik heb 4 stuks aangeschaft via eBay voor 30 euro. Is ook wel het kijken waard.
Barry zei:De OSRAMS zijn zeker weten storingsvrij![]()
En ook het proberen waard, voor die 31,99 kun je zeker niet tobben toch. vs die 300 van de xenon :lol:
graafie zei:Hoi Allemaal, ook ik ben sinds kort trotse bezitter van een Polo BM in de kleur flashrood, waanzinnig mooie kleur, vooral al de zon erop zou schijnen. Ik had eerst een proefrit gemaakt ergens in Juli en toen ook maar gelijk eentje besteld. Ik had in mijn hoofd voorgenomen om voor een witte of een zwarte te gaan. Gelukkig vertelde de verkoper mij dat er sinds kort ook de kleur flashrood besteld kon worden voor de Polo BM. Ik was gelijk helemaal om.![]()
![]()
![]()
Ik lees al een aantal dagen met veel belangstelling mee op dit forum. Ik heb dus ook een comfortline besteld en heb een sticker in m'n kofferbak van een trendline. Ik heb om de velgen winterbanden laten zetten en heb een setje MAK Iguan zilver 17 inch meebesteld, die liggen opgeslagen in de bandenhotel. Ik ben zeer tevreden over de BM, alleen die verlichting, ik schrok me dood toen ik voor het eerst in het donker reed. Ik had hier voor een zwarte Polo Cross 1.6 van 2008, een zee van licht vergeleken bij de BM. Ik heb dus ook maar een setje Osram Nightbreaker plus H4 lampen besteld bij conrad. Ik zal ze binnenkort wel krijgen denk ik. Ik laat nog wel weten of ze mij bevallen.
PoloJan zei:Vandaag te horen gekregen dat er betere H4 lampen voor de polo besteld zijn door de dealer.
Met 80% betere lichtopbrengst.
Dus hopen dat het Osrams zijn.
Sharky zei:Dat vind ik ook wel stiekem van die koplampen. Ze zijn echt HEEL SLECHT! En die claxon, tja, ZIELIG!![]()
citroene zei:Sharky zei:Dat vind ik ook wel stiekem van die koplampen. Ze zijn echt HEEL SLECHT! En die claxon, tja, ZIELIG!![]()
idd de claxon tegen over die van men 9n :| is echt zielig
PoloJan zei:Vandaag te horen gekregen dat er betere H4 lampen voor de polo besteld zijn door de dealer.
Met 80% betere lichtopbrengst.
Dus hopen dat het Osrams zijn.
Sharky zei:kijken ze dan helemaal nergens meer naar tegenwoordig...
KYC zei:@Barry
Ik heb net de Osram Night breaker plus H4 lampen besteld bij Conrad
nou ik ben benieuwd hoeveel meer lichtopbrengst dit gaat leveren
en over dat verhaal over de stads/mistlichten ik lees met grote interesse mee haha wanneer het iemand wel gelukt is om die te vervangen![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.