Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Nou zo komt het inderdaad nu wel over ja. De Bluemotion folder was daarentegen weer duidelijk een TRENDLINE, en COMFORTLINE.

Ik heb de folder van de bluemotion er nu bijgepakt en zie dat ik ALLE opties van een comfortline heb!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Nope vanaf de easyline en trendline hebben een bikkelhard dashboard en alle duurdere versies hebben een geschuimd dashboard zoals bijvoorbeeld in de Golf 6 (kun je dus indrukken en voelt en ziet er ook een stukje luxer uit). Is gewoon net wat mooier afgewerkt dan de standaard bikkelharde dashboardjes. Bekende truuk van VW bij de 6N facelift (vanaf 9-1997 tot de 6N2 kwam) kreeg je opeens ook zo'n hard lelijk ding en 9N en 9N3 hebben ze dezelfde grap uitgehaald. Bij de 9N hadden de goedkope versies een hard dashboard en de luxere een geschuimd, bij de facelift 9N3 kreeg iedereen opeens dat goedkope dashboard en harde bovenkanten van de deurpanelen(ipv "kunstleer") (was natuurlijk lekker goedkoop te produceren).
 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Big Grin hahaha das een goeie!
Maar verdrietig word ik zeker, zit nu zelfs met de originele folder dingen aan te kruisen wat ik wel en niet heb
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

We kunnen binnenkort wel ff checken wat onze verschillen zijn? En dan naar de dealer rijden van jou!

Ben wel erg nieuws gierig wat de dealer hier op te zeggen heeft!
 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Ik ben er SUPERBLIJ mee serieus waar maar als ik dan toch in mijn achterhoofd weet dat ik sommige dingen er wel op had kunnen hebben en nu niet heb :oops:
Kan er gewoon niet tegen dat je dus verschillende varianten van een comfortline hebt zoals ik nu ervaar
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

jes daar heb je ckr een punt! Ik zou ik graag asls standaard bi xenon komplampen met led dagrijverlichting willen hebben, Maarja wie weet word mn volgende wagen wel een audi a20 Stick Out Tongue Met alles rop en raan
 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

HAHAHAHHAHAAH kom niet meer bij hier hahaha, ben weer een beetje opgeknapt van het lachen maar nog wel teleurgesteld. Ik geef de verkoper nog even de tijd om te reageren want ik ben daar echt goed geholpen daarom maar er ook van mijn kant wel een beetje geduld zijn.
pfffff het is wat allemaal.... :roll:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Yep dat zijn ze!

Ik heb trouwens een foto van die sticker van de auto maar hoe krijg ik de foto bij de tekst zodat je niet op een link hoef te klikken :)??
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!