Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Ok nu snap ik het even niet meer...een Polo Bluemotion Comfortline heeft toch H7 lampen? jij hebt de Trendline met een Comfortline opwaardering? dus je rijd toch gewoon in een Comfortline :S? waarom zijn dit dan de H4 lampen :shock: ??

maar 32 euro voor een setje lampen en wat doe-het-zelf werk is absoluut de moeite waard...je kunt altijd nog terug naar OEM als je dat wilt :)
maar hoe vind je de standaard lampen dan Barry? erg belabberd licht?
 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Een trendline is een trendline en een comfortline opwaardering is verkooppraat, want als het een echte comfortline was geweest had dit op de sticker in de kofferbak gestaan vandaar ook de trendline koplampen en andere zaken.

Dus trendline standaard= geen make-up lampjes bovenin achter de zonnekleppen, geen twee tonige claxon, wel een kneppelhard dashboard, wel de H4 koplampen, geen regelbare dashboardverlichting.

Op alle versies standaard behalve de easyline en trendline. Je kunt een trendline natuurlijk wel in de grote lijnen voorzien van opties die een "echte" comfortline maar daar wordt het geen comfortline van sommige dingen die op een comfortline zitten zijn namelijk niet als optie bestelbaar.

Klinkt als een truuk van de importeur/dealer......ik zou als ik dacht een comfortline te krijgen meer bezwaar hebben gemaakt, ik denk dat je behalve de lampen wel wat meer zaken mist die standaard wel op de comfortline zitten......

Misschien bestaat de BM wel alleen maar in Nederland als trendline en noemen ze het pakket dat lijkt op een comfortline wel iets als comfortpakket???, maar dat maakt het dan nog geen comfortline.

Hier de folder, daar valt in te lezen dat de trendline en de easyline idd zijn voorzien van H4 lampen alle andere Polo's hebben H7 verlichting, het harde plastic dashboard, niet regelbare dashboardverlichting en eentonige claxon ipv tweetonig.

http://www.volkswagen.nl/media/images/d ... t/polo.pdf
 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Heren,

Kom net tot een constatering waar ik niet blij van word.
Ben zojuist thuis gekomen en meteen de papieren in gedoken!
Nu zie ik op de factuur TOT MIJN GROTE SCHRIK!!!!!

aan u verkocht en geleverd: " Volkswagen Polo (5) Bluemotion Comfortline Hatchback 1.2 55 kw ....."

Volgens mij heb ik een ander probleem van VEEL grotere aard als jullie begrijpen wat ik bedoel :roll:
DAT WORDT BELLEN MET DE DEALER MORGEN !!! want er staat toch echt trendline op de sticker in de kofferbak en ik heb wat Chrispoloparts al zei OOK een hard dashboard EN dus Trendline koplampen en ook geen lampje bij beide zonnekleppen.
WAT KLOPT HIER NIET :shock:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

BlueMotion is ook echt een bijzondere eend in de Polo-serie heb ik me laten vertellen hoor ;) Van alles is anders, wat bijvoorbeeld standaard is op een comfortline normale Polo is weer niet standaard op een BM.
 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Nee omdat ze als ik het zo bekijk volgens de fabriek geen comfortline's zijn maar trendline's. De importeur of dealer maakt er een comfortline achtig iets van door er wat opties op te leveren die ook op de comfortline thuishoren, toch blijft het een trendline met opties......

De importeur heeft verder veel vrijheid, zo kunnen ze allerlei dingen kiezen om standaard op te nemen in het leveringsprogramma van een uitvoering.

Mijn vriendin heeft een Golf 6 welke van origine voor de oost europese markt bedoeld was die heeft ook allerlei opties die standaard niet op "onze" Nl versies zitten en dingen die wij hier juist weer standaard hebben heeft ze weer niet......

Veel vrijheid voor de importeur dus om de uitvoeringen samen te stellen....
 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Maar ik heb wel de lichtjes in de zonnekleppen. Heb enkel die koplampen niet volgens mij. Hoe anders zijn die koplampen dan? Zijn er close-up foto's van? Ben wel benieuwd haha!
 
H4/H7 Comfortline/Trendline

Ik heb zojuist een mailtje gestuurd naar de verkoper van mijn Polo.
Vindt het wel vervelend, ik weet nou niet of ik niet goed heb opgelet of ik heb een andere uitvoering gekregen dan dat de offerte/factuur deed vermoeden.

Maar je hebt gelijk Sharky, die bluemotion is een VREEMDE EEND Stick Out Tongue maar ook wel een leuke Big Grin
De verkoper gaf in het telefoontje van vanmiddag wel duidelijk aan dat er andere bepalingen zijn bij een BLUEMOTION- TRENDLINE en COMFORTLINE

Hoop dat ik snel boven water heb wat en hoe precies.
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Ben wel erg benieuwd naar wat er precies anders is aan een BM Trendline of comfortline in vergelijking met een normale trendline en comfortline!

Een collega heeft een een comfortline BlueMotion, die was in mei en die dan weer geen deelbare neerklapbare achterbank. Maar die kwam weer uit Duitsland zetten bestemd voor de duitse markt... Snappen ze het zelf nog daar bij VAG Stick Out Tongue
 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Ik weet het ook niet meer hoor.......
Denk je dat je het ene koopt, krijg je wat anders.

Beetje vreemd dat er van 2 verschillende uitvoeringen weer allerlei verschillende smaken zijn :shock:
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Bij deze de foto's

De H7 koplampen zien er als volgt uit op het plaatje klikken voor groot formaat!

[lb:1t1aak1v]http://dickwalraven.web-log.nl/photos/uncategorized/2010/01/24/geneva_2009_volkswagen_polo_blue_mo.jpg[/lb:1t1aak1v]

[lb:1t1aak1v]http://theirearth.com/uploads/news/702102402_vw_polo_bluemotion_diesel_2009_geneva_motor_show.jpg[/lb:1t1aak1v]

[lb:1t1aak1v]http://autoworld.files.wordpress.com/2009/03/volkswagen-polo-bluemotion-concept-2010-live-at-geneva-img_4.jpg[/lb:1t1aak1v]

De H4 units kennen we inmiddels van het andere topic.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!