Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

Bluemotion zei:
Ik heb ook vanavond de H4 vervangen door H7 lampen en het werk allemaal zoals het hoort, gelijk ook even proef gaan rijden in het donker, en nu heb je tenminste weer voldoende licht.

Vanmiddag even naar een VW dealer gegaan om de H7 af te laten stellen, de kosten waren € 0,00

Dit is niet de dealer waar ik de BM heb gekocht, die wilde het wel doen, als ik de H7 bij hem bestelde, maar dan koste het afstellen nog €29 ex btw.

Er zijn dus wel dealers die service leveren shappo voor de VW dealer uit Krimpen aan de IJssel (M de Koning)
 
Belachelijke dealer zeg, H7 koplampen bij hem bestellen en dan nog 29 euro ex btw vragen voor het afstellen, terwijl het bij die andere dealer het gratis kon en niet eens klant was.
Dat er nog zoveel verschil per dealer in zit vind ik echt te gek voor woorden. Mijn dealer heeft ze ook gratis voor me afgesteld en ik had de koplampen gekocht in Duitsland.
 
beste mensen staat er nu op het internet al een aardige foto met de verschillende lichtbundels van H4 tot H7??? :shock: zelf ervaar ik het licht op mijn BM als,: kan beter maar heb even geen referenties

Ik was gisteren nog even bij de dealer en die vertelde dat er "gewoon" H7 lampen in de BM zitten :mrgreen: . Kijk maar hier staat het uh uh nee je hebt gelijk H4 ja ja :oops: .... ( mijn verkoper was er niet dus later maar even voor leggen). wordt vervolgt groeten Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!