Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

H7R is voor koplampen met reflector, H7S is voor koplampen met projector.. Het is mij ook niet duidelijk wat ik me moet voorstellen met een projector koplamp maar je hebt een H7R lamp nodig dus. Je kunt 2 setjes kopen maar je kunt ook alleen de lamp voor dimlicht vervangen. Double life gaat zoals de naam al zegt langer mee. Of het ook echt zo is weet ik niet. Als je trouwens de H7 koplampen besteld vanuit Duitsland (autoteile-shopping) zijn deze al voorzien van de nodige lampen. De H7 lampen zijn van Osram alleen het type weet ik niet.
 
Okay top, thanx voor de uitleg! Ik kan waarschijnlijk mijn setje H4-lampen omrulen voor H7-lampen met kleine bijbetaling dus vandaar dit onderzoek Big Grin Ik denk wel dat ik dit ga doen! Ff investeren dan nog in die Philips apparaten en dan ben ik er klaar mee! Genoeg verbouwd Stick Out Tongue
 
graafie zei:
H7R is voor koplampen met reflector, H7S is voor koplampen met projector.. Het is mij ook niet duidelijk wat ik me moet voorstellen met een projector koplamp maar je hebt een H7R lamp nodig dus. Je kunt 2 setjes kopen maar je kunt ook alleen de lamp voor dimlicht vervangen. Double life gaat zoals de naam al zegt langer mee. Of het ook echt zo is weet ik niet. Als je trouwens de H7 koplampen besteld vanuit Duitsland (autoteile-shopping) zijn deze al voorzien van de nodige lampen. De H7 lampen zijn van Osram alleen het type weet ik niet.

@Graafie meen je dat nou!?!? zijn de H7 koplampen al voorzien van OSRAM lampen!??! dat is best of both worlds dan Big Grin zijn dat dan witlicht lampjes?
 
@Sharky

Wat bedoel je precies met de lampen omruilen? Mag je je H4 units inleveren en tegen bijbetaling een H7 unit erin zetten (zo ja, wat moet je bijbetalen?? :twisted: )

GRTZ!!
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!