Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

Zo, gisteren de polo weer opgehaald.
Er zitten nu Philips X-tremeVision lampen in.

Na eerste zicht lijkt het licht hetzelfde te zijn als bij mijn collega.
Het lijkt iets feller/witter te zijn.

Tijdens het rijden heb ik nu een eigen lichtvlek op de weg en borden e.d. reflecteren nu beter.
Ook het zicht is verder dan met de standaard lampjes.

Vanochtend mijn route door polderlandschap gereden en het is tot nu toe positief.
Heb nu zonder groot licht gereden en mijn zicht was voldoende.

Ook bij groot licht is het een stuk feller en verder dan bij de vorige lampen.

Dus al met al is de H4 koplamp best te gebruiken als er maar goede lampen gebruikt worden.
 
Gisteren heeft de dealer kosteloos de standaard H4-lampen vervangen door mijn OSRAM Nightbraker lampen, uitstekende service! Wat een duidelijk verschil zeg, ongelooflijk! Het lichtbeeld op de weg lijkt zich wel te concentreren op de linkerkant van de weg, erg bijzonder maar veel meer lichtopbrengst! Dat is de investering zeker waard geweest! :cool:
 
Hierboven meldde al iemand ... en zo goedkoop is zo'n bluemotion nou ook weer niet t.o.v een normale Polo. Nee inderdaad en wat is er met die BPM gebeurd die zou de BM toch fors goedkoper moeten maken dan normale Polo's. Zeer waarschijnlijk is de BPM korting rechtstreeks naar de wijngaarden van mijnheer PON gegaan.

Wat een zakkenvullers zeg. Schande...

Midas
 
Re: OSRAM H4 Nightbreaker PLUS koplamp

Barry zei:
Heren,

Kom net tot een constatering waar ik niet blij van word.
Ben zojuist thuis gekomen en meteen de papieren in gedoken!
Nu zie ik op de factuur TOT MIJN GROTE SCHRIK!!!!!

aan u verkocht en geleverd: " Volkswagen Polo (5) Bluemotion Comfortline Hatchback 1.2 55 kw ....."

Volgens mij heb ik een ander probleem van VEEL grotere aard als jullie begrijpen wat ik bedoel :roll:
DAT WORDT BELLEN MET DE DEALER MORGEN !!! want er staat toch echt trendline op de sticker in de kofferbak en ik heb wat Chrispoloparts al zei OOK een hard dashboard EN dus Trendline koplampen en ook geen lampje bij beide zonnekleppen.
WAT KLOPT HIER NIET :shock:

Op mijn rekening staat hetzelde

aan u verkocht en geleverd: " Volkswagen Polo (5) Bluemotion Comfortline Hatchback 1.2 55 kw ....."
Begrijp nog steeds niet wat de 5 tussen de haakje betekend?
Of zouden ze daar mee willen aangeven dat het een 5 bak is.

Hopelijk kan ik vrijdag mij nieuwe setje lampen erin zetten.

Foto8HFHUPKKD-1.jpg
 
trouwens als je op http://www.autoteile-shopping.de/ kijkt en dan op 1.4 GTI dan kun je de lampen gewoon bestellen in combinatie met die ledjes...zou dit passen op de Bluemotion modellen?

Het is dan wel merk van Valeo en niet van Hella
als dit ook gewoon Plug and play is...zou het zo simpel zijn als bij de H7 koplampen? voor diegene die dan GTI koplampen style willen hebben is dit wel super dan (of is this too good to be true?)
 
er staat alleen geen prijs bij zal eens vragen hoe duur het is bij ze...zal wel de hoofdprijs zijn hahaha gezien ze 1250 euro zijn fabrieksaf Stick Out Tongue
want ze worden met Xenon geleverd...(volgens mij dan...)
ff copy paste van de site:
Links-/Rechtsverkehr für Rechtsverkehr | Ergänzungsartikel / Ergänzende Info ohne Glühlampe | Rahmenfarbe schwarz |
Fahrzeugausstattung für Fahrzeuge mit Leuchtweiteregelung (elektrisch) | mit Stellmotor für LWR | ohne Steuergerät für Xenon | Leuchtefunktion mit Abblendlicht |
Leuchtefunktion mit Fernlicht | Leuchten-Bauart Bi-Xenon | mit Steuergerät für autom.LWR | Leuchtefunktion mit Blinklicht |
Blinker-Farbe transparent | Ergänzungsartikel / Ergänzende Info mit Glühlampe | Fahrzeugausstattung für Fahrzeuge mit Kurvenlicht | Leuchtefunktion mit Tagfahrlicht |
Leuchten-Bauart LED |

er staat Bi-Xenon dus ik denk dat het geleverd word met xenon lampjes...ik gok zo'n 300 euro per lamp unit? wat denken jullie
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!