Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

Vanavond even snel de H4 GTR lampen gemonteerd in de de Cabrio.
Hopelijk krijg ik met deze lampen ook zo`n mooie zicht in de BM
eerst maar eens een paar dagen testen in de cabrio, Als ze goed bevallen bestel ik er nog een setje voor de BM.
Foto dimlicht

FotoG44ULV7SD-1.jpg
 
Foto`s komen nog had vanavond weinig tijd maar de lampen moesten erin. :mrgreen:
Ja ze geven wit licht of tewel 5000K
Ga nog een test doen Zet BM met zijn philips x-treme vision h4 naast de Golf 1 cabrio
wit licht 5000K ga dan een vergelijken.
Zal de uitslag in mijn eigen My Polo plaatsen.
 
Ik ben benieuwd of de opbrengst in de BM hetzelfde is.
Enig idee hoe de orginele Phlilips h4 lamp heet die in de BM zit?
Ik ben ook nog op zoek naar een goede vervanger voor de lampen, want deze opbrengst is echt onder de maat.

Jeroen
 
@jburgers
Geen idee maar ik heb Osram Nightbreaker Plus H4 lampen geinstalleerd...je kan ze bestellen bij Conrad.nl (is wel vaker op de forum vermeld)
deze voldoen naar mijn weten gewoon...ze geven veel meer licht in het donker :)
 
Vraag me af, die Hella H7 units, zijn die ook compatible met de hoogte instelling in mijn Polo BM? Zat er net naar te kijken, maar vraag me af of ik met die nieuwe units ook de hoogte kan instellen met het scroll wieltje... Iemand ervaring?
 
dat moet kunnen volgens mij, want die automatische verstelling gaat gewoon via de stekker waar je de koplampen op aansluit. dus dat scrollwieltje waar je de koplampen hoger of lager instelt toch? ik heb er zelf geen ervaring mee maar als de H7 koplampen dezelfde aansluitingen hebben dan kun je bijna gokken dat het werkt Stick Out Tongue
 
Als je de aftermarket Hella / Valeo H7 lampen hebt voor de 6R zijn deze exact gelijk aan de af fabriek geleverde exemplaren, alleen staat er geen VW sticker op. De hoogte verstelling zit standaard in iedere lamp, kwestie van stekker er op en de hoogte verstelling is meteen weer aangesloten net als de rest van de verlichting. Het is zoals reeds door andere BM rijders al uitgelegd echt plug and play. Schroeven los, oude lamp unit er uit en nieuwe er in stekker er op en gaan.

Let op koop nooit after market exemplaren van TYC of Depo dit zijn Aziatische nepperts en misschien wel wat goedkoper maar ook merkbaar erg slecht in kwaliteit. Heb inmiddels op Duitse fora reacties gelezen van mensen die het verschil lieten zien tussen de "originele" Hella / Valeo units en de nep imitatie versies van TYC / Depo (dan kun je beter je oude originele H4 pitten houden).
 
Het lichtbeeld van de imitaties is zo verstrooid dat je van een scherpe lichtbundel (en dat wil je) niet kunt spreken, een grote bende met strooilicht en niet af te stellen. Als je dus kiest voor uitwisselen naar H7 kies dan voor een eerste vervangings producent die leveren ook aan de fabriek en niet voor een imitatie (goedkoop is duurkoop in dat geval).
 
Nou jongens, ik heb vanmiddag de Hella koplampen H7 vanuit Duitsland binnen gekregen hoor. Ik heb ze er net in gezet en alles werkt perfect. Het oogt veel mooier met die H7 koplampen en je hebt veel meer licht. Ook de hoogte is gewoon normaal met het wieltje instelbaar. Dus voor diegene die nog zat te twijfelen, ik zeg DOEN. Morgen nog even naar mijn dealer om ze even af te laten stellen, wat zullen ze raar opkijken als ik er aankom met mijn nieuwe koplampen. 750 euro volgens hun, hahaha, 225 euro en je bent klaar.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!