Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

PoloJan zei:
Heeft er trouwens iemand die een brief naar PON heeft gestuurd een reactie gehad?
Neh heb mijn lampjes al vervangen...als er een terugroepactie komt van H4 naar H7 koplampen dan wil ik dat ook wel doen hahaha

Maar ik wil tijdens die meeting wel eens zien een H4 en dan een H7 naast elkaar...
 
PoloJan zei:
Heeft er trouwens iemand die een brief naar PON heeft gestuurd een reactie gehad?
Ik heb 4 weken geleden een brief gestuurd naar Pon. Ongeveer een week later kreeg ik een brief terug waarin ze aangaven dat ze binnen 15 !!!!!! werkdagen met een reacctie zouden komen. Die 15 werkdagen zijn inmiddels al verstreken maar verder nog geen reactie wwer gehad van Pon. Zouden ze het zo druk hebben met al die klachten? :lol:
We wachten het nog maar een paar dagen af.
 
Nou, ik heb eindelijk een reactie ontvangen van Pon betreffende de H4 koplampen hoor. Daar gaat ie:

Wij betreuren het dat uw volkswagen polo op een punt niet aan uw verwachtingen voldoet.
Ondanks dat wij begrip kunnen opbrengen over uw ontevredenheid over de lichtopbrengst van uw volkswagen polo kunnen wij niet anders aangeven dat de volkswagenfabriek de keuze heeft gemaakt om H4 koplampen te monteren en is uw auto derhalve conform de fabrieksspecificaties geleverd. Uiteraard voldoen de koplampen aan de wettelijke eisen die ook in de typegoedkeuring is opgenomen.

Dus met andere woorden, we doen er helemaal niks aan, je moet je maar redden met de koplampen. Belachelijk toch.

Ben ik even blij met m'n H7 lampies.
 
nooooooooouuu bang maken...ik zou het even rustig afwachten ik ben nu bij de garage geweest en daar hebben ze de koplampen opnieuw afgesteld. Ik moet zeggen dat het nu stukken beter is en ZEKER i.c.m. OSRAM nightbreaker plus lampjes (H4)
 
Volkswagen  9N3 GTI  1.8 Turbo 
Het valt mij op als ik een BM inhaal en kijk in mijn achteruitspiegel, dat deze zwakker brandt (lijkt zo tenminste) dan de andere auto's. Dat zou dus waarschijnlijk komen omdat deze te laag zijn afgesteld. Geven deze een andere beeld dan met afstelapparatuur?

Ik ga i.i.g. voor de H7. Alleen al voor de looks ;)
 
sjonniedeluxe zei:
heren waarom zijn jullie mij bang aan het maken over de h4 lamp :shock:
ik heb nu tijdelijk een 1.4 (h7 denk ik?!), maar krijg binnenkort een BM (met H4) :shock:
Ik zou zeggen koop voor een paar euro H4 koplampen via marktplaats, zet ze over in die 1.4 en zet dan de H7 in je BM. :lol: :lol: :lol: De dealers zien het verschil toch niet, die hebben er echt geen verstand van. ;)
 
Ook ik maar even gekeken welke koplampen er nu in de BM aanwezig zijn, nou gewoon de H4 dus. ook toen maar even mijn setje bijgeleverde reservelampen ontrafelt en ja hoor H7 :roll: niet zo slim dus. Heb ik dus weer even iets te dealen bij de dealer. Heb trouwens niet gekeken of er een torksschroevendraaier in de gereedschap set aanwezig is om onderweg een lampje te verwisselen als dat moet om een bekeuring te voor komen :mrgreen: , groeten Hans
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 115 PK DSG7 
Zojuist m'n H4 units vervangen door de H7 units en ik zeg tegen iedereen die twijfelt; DOEN! Ten eerste ziet het er echt veel gaver uit, ten tweede de lichtopbrengst is zoveel beter! Onvoorstelbaar dat ze die H4 überhaupt leveren...!

Overigens zijn ze binnen 15 min te vervangen. Foto's volgen snel in mijn topic.
 
graafie zei:
KYC, bij jou zit het er misschien wel bij, maar als je het allemaal zo leest bij iedereen is het nogal verschillend per dealer wat je wel en wat je niet bijgeleverd krijgt. Ik bijv. heb helemaal niets extra's gekregen, zelfs geen H7 reservelampjes. :roll:

ik heb wel H7 lampjes gekregen en reservewiel compleet met alle gereedschap stuff :) dus ook inclusief die torx schroevendraaier ^_^ ik zie het al voor me sta je langs de snelweg en kan je je voorlampje niet vervangen omdat je geen torx schroevendraaier hebt :roll:
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!