ChrisPoloParts
Nieuw lid
Volgens mij is iedereen op eigen gelegenheid zijn units aan het wisselen naar H7.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Neh heb mijn lampjes al vervangen...als er een terugroepactie komt van H4 naar H7 koplampen dan wil ik dat ook wel doen hahahaPoloJan zei:Heeft er trouwens iemand die een brief naar PON heeft gestuurd een reactie gehad?
Ik heb 4 weken geleden een brief gestuurd naar Pon. Ongeveer een week later kreeg ik een brief terug waarin ze aangaven dat ze binnen 15 !!!!!! werkdagen met een reacctie zouden komen. Die 15 werkdagen zijn inmiddels al verstreken maar verder nog geen reactie wwer gehad van Pon. Zouden ze het zo druk hebben met al die klachten? :lol:PoloJan zei:Heeft er trouwens iemand die een brief naar PON heeft gestuurd een reactie gehad?
Ik zou zeggen koop voor een paar euro H4 koplampen via marktplaats, zet ze over in die 1.4 en zet dan de H7 in je BM. :lol: :lol: :lol: De dealers zien het verschil toch niet, die hebben er echt geen verstand van.sjonniedeluxe zei:heren waarom zijn jullie mij bang aan het maken over de h4 lamp :shock:
ik heb nu tijdelijk een 1.4 (h7 denk ik?!), maar krijg binnenkort een BM (met H4) :shock:
graafie zei:KYC, bij jou zit het er misschien wel bij, maar als je het allemaal zo leest bij iedereen is het nogal verschillend per dealer wat je wel en wat je niet bijgeleverd krijgt. Ik bijv. heb helemaal niets extra's gekregen, zelfs geen H7 reservelampjes. :roll:
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.