Trendline/Comfortline H4/H7 koplampunits

Barry zei:
De OSRAMS zijn zeker weten storingsvrij :cool:

En ook het proberen waard, voor die 31,99 kun je zeker niet tobben toch. vs die 300 van de xenon :lol:

daar heb je zeker gelijk in dan zijn die 31,99 euro dubbel en dwars waard...ok het is geen xenon quality maar dat moet ik ook niet verwachten...meer licht is sowieso beter.
ik zou hier eerst een tijdje mee kunnen rijden en later pas xenon erin te plaatsen.

ik ga ze vanavond wel bestellen denk ik
Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin Big Grin
 
graafie zei:
Hoi Allemaal, ook ik ben sinds kort trotse bezitter van een Polo BM in de kleur flashrood, waanzinnig mooie kleur, vooral al de zon erop zou schijnen. Ik had eerst een proefrit gemaakt ergens in Juli en toen ook maar gelijk eentje besteld. Ik had in mijn hoofd voorgenomen om voor een witte of een zwarte te gaan. Gelukkig vertelde de verkoper mij dat er sinds kort ook de kleur flashrood besteld kon worden voor de Polo BM. Ik was gelijk helemaal om. Big Grin Big Grin Big Grin
Ik lees al een aantal dagen met veel belangstelling mee op dit forum. Ik heb dus ook een comfortline besteld en heb een sticker in m'n kofferbak van een trendline. Ik heb om de velgen winterbanden laten zetten en heb een setje MAK Iguan zilver 17 inch meebesteld, die liggen opgeslagen in de bandenhotel. Ik ben zeer tevreden over de BM, alleen die verlichting, ik schrok me dood toen ik voor het eerst in het donker reed. Ik had hier voor een zwarte Polo Cross 1.6 van 2008, een zee van licht vergeleken bij de BM. Ik heb dus ook maar een setje Osram Nightbreaker plus H4 lampen besteld bij conrad. Ik zal ze binnenkort wel krijgen denk ik. Ik laat nog wel weten of ze mij bevallen.

Heb sinds vrijdag ook een comfortline.Zie tot mijn verbazing dat hier ook een sticker opzit
POLO AO5 89g Trend.
Ga in iedergeval donderdag naar de dealer,Laat de verkoper mij dit maar eens uitleggen
Ik ben het totaal met jullie eens de verlichting is gewoon bagger voor totaal 20.000 euro mag je toch wel minimaal H7 verwachten inplaats van die H4tjes.
Ik weet niet of jullie al op de claxon hebben gedrukt :shock:
 
citroene zei:
Sharky zei:
Dat vind ik ook wel stiekem van die koplampen. Ze zijn echt HEEL SLECHT! En die claxon, tja, ZIELIG! Stick Out Tongue

idd de claxon tegen over die van men 9n :| is echt zielig

Ja, die is echt hilarisch hè. Toen ik daar voor de eerste keer op drukte dacht ik gelijk van 'huh? :oops: :oops: :oops: deed ik dat? komt dit uit mijn Polo?' Heel wat anders dan uit mijn Polo Cross 1.6. :twisted:
 
PoloJan zei:
Vandaag te horen gekregen dat er betere H4 lampen voor de polo besteld zijn door de dealer.
Met 80% betere lichtopbrengst.
Dus hopen dat het Osrams zijn.

Laat maar even weten dan of het ook een verbetering is, dat moet haast wel want slechter kan het echt niet worden. Volgens mij hebben ze in Duitsland nog ergens een container gevonden van net na WOII met H4 lampen. Ze zullen wel hebben gedacht 'waar kunnen we die voor gebruiken, ach ja, laten we die maar in de Polo BM stoppen. :lol: :lol: :lol:
 
In principe ligt het niet echt aan de H4 lampen maar meer aan de koplamp zelf. Er zit veel te weinig reflectie in de koplamp waardoor het licht amper kan spreiden. Icm H4 is dat gewooonweg dodelijk voor de lichtopbrengst. :( Snap je toch niet dat zoiets een type-goedkeuring kan krijgen, kijken ze dan helemaal nergens meer naar tegenwoordig...
 
@Barry
Ik heb net de Osram Night breaker plus H4 lampen besteld bij Conrad Big Grin
nou ik ben benieuwd hoeveel meer lichtopbrengst dit gaat leveren

en over dat verhaal over de stads/mistlichten ik lees met grote interesse mee haha wanneer het iemand wel gelukt is om die te vervangen ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!