Bluemotion
Nieuw lid
graafie zei:maar niet geschoten is altijd mis. :evil: :evil: :evil:
Ja, zo is het wel, en als je maar genoeg schiet dan raak je vanzelf een keer wat!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
graafie zei:maar niet geschoten is altijd mis. :evil: :evil: :evil:
ChrisPoloParts zei:Ik heb inmiddels op het Duitse forum gelezen dat je de slechte H4 lampen van de easyline en trendline 1 op 1 kunt uitwisselen met de H7 koplampunit van de comfortline /highline.
Bluemotionracer zei:ChrisPoloParts zei:Ik heb inmiddels op het Duitse forum gelezen dat je de slechte H4 lampen van de easyline en trendline 1 op 1 kunt uitwisselen met de H7 koplampunit van de comfortline /highline.
Heb een comfortline maar deze zijn ook voorzien van H4 lampen.
Dus dat uitwisselen kan je dan wel vergeten.
KYC zei:- 12volt stekker ineens eruit gehaald in laatste half jaar?
Barry zei:Ik heb het ook al aan de dealer teruggekoppeld maar krijg het antwoord dat er nog niet veel klachten zijn :?
Mij lijkt het een heel goed idee om een brief te sturen, ik ga morgen op wintersport dus dan doe ik het het erna..
Als we dit nu inderdaad allemaal doen, misschien komen we dan nog ergens!
KYC zei:hmm ja heb je wel gelijk in maar goed zal wel een reden hebben waarom alles zo veranderd is bij een BM...
graafie zei:KYC zei:hmm ja heb je wel gelijk in maar goed zal wel een reden hebben waarom alles zo veranderd is bij een BM...
Maar ik mag toch hopen dat bij VW veiligheid vóór zuinigheid gaat?
graafie zei:....Verder kon ik mijn klacht inleveren bijPon's Automobielhandel B.V. Dit moest dan via een brief. Als we nou allemaal (Bluemotionrijders) eens een brief zouden sturen naar Pon's Automobielhandel B.V. t.a.v. Afdeling Volkswagen klantenservice, Antwoordnummer 6, 3800VB Amersfoort met allemaal een klacht over de koplampen....
graafie zei:Ik heb gisteravond via de mail een klacht neergelegd bij VW Nederland over de Bluemotion H4 koplampen en de belabberde lichtopbrengst van de lampen. Vanmorgen een mail terug dat ik in eerste instantie bij mijn eigen dealer moest klagen (heb ik al een paar keer gedaan zowel mondeling als via mail). Verder kon ik mijn klacht inleveren bijPon's Automobielhandel B.V. Dit moest dan via een brief. Als we nou allemaal (Bluemotionrijders) eens een brief zouden sturen naar Pon's Automobielhandel B.V. t.a.v. Afdeling Volkswagen klantenservice, Antwoordnummer 6, 3800VB Amersfoort met allemaal een klacht over de koplampen, dan hebben we heel misschien kans dat ze serieus iets met deze klachten gaan doen en misschien met een oplossing komen. Het is het proberen waard toch? Maar ook vooral bij je eigen dealer gaan klagen uiteraard.![]()
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.