Barry zei:@KYC
Ben nog bezig met die led lampen voor de stadslichten, moet zeggen dat ook SHARKY zich er in vastgebeten :lol: heeften volop met zijn zoektocht bezig is
![]()
zie Barry's opmerking hierboven

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Barry zei:@KYC
Ben nog bezig met die led lampen voor de stadslichten, moet zeggen dat ook SHARKY zich er in vastgebeten :lol: heeften volop met zijn zoektocht bezig is
![]()
graafie zei:PoloJan zei:Vandaag te horen gekregen dat er betere H4 lampen voor de polo besteld zijn door de dealer.
Met 80% betere lichtopbrengst.
Dus hopen dat het Osrams zijn.
Laat maar even weten dan of het ook een verbetering is, dat moet haast wel want slechter kan het echt niet worden. Volgens mij hebben ze in Duitsland nog ergens een container gevonden van net na WOII met H4 lampen. Ze zullen wel hebben gedacht 'waar kunnen we die voor gebruiken, ach ja, laten we die maar in de Polo BM stoppen. :lol: :lol: :lol:
KYC zei:Barry zei:@KYC
![]()
zie Barry's opmerking hierboven![]()
Bluemotionracer zei:Heb sinds vrijdag ook een comfortline.Zie tot mijn verbazing dat hier ook een sticker opzit
POLO AO5 89g Trend.
Ga in iedergeval donderdag naar de dealer,Laat de verkoper mij dit maar eens uitleggen
Ik ben het totaal met jullie eens de verlichting is gewoon bagger voor totaal 20.000 euro mag je toch wel minimaal H7 verwachten inplaats van die H4tjes.
Ik weet niet of jullie al op de claxon hebben gedrukt :shock:
PoloBM zei:Bluemotionracer zei:Heb sinds vrijdag ook een comfortline.Zie tot mijn verbazing dat hier ook een sticker opzit
POLO AO5 89g Trend.
Ga in iedergeval donderdag naar de dealer,Laat de verkoper mij dit maar eens uitleggen
Ik ben het totaal met jullie eens de verlichting is gewoon bagger voor totaal 20.000 euro mag je toch wel minimaal H7 verwachten inplaats van die H4tjes.
Ik weet niet of jullie al op de claxon hebben gedrukt :shock:
Heb het nog eens nagezien ik mis gewoon een antal dingen o.a
Zit bekleding in van de Trend Line
Ga mij er nu niet verder in verdiepen wil in ieder geval rustig slapen vannacht.
Mis mijn verlichting in de make up spiegels in de zonne kleppen.
H7 lampen mis ik dan ook.
En die claxon hoort er ook niet op te zitten.
Donderdag morgen ben ik de eerste die voor de deur van de dealear staat.
Johan zei:jouw idee is dus om alle leden die hier last van hebben te laten 'klagen' bij de dealer neem ik aan?
lijkt mij een goed idee, wellicht wordt er dan nog iets opgelost/tegemoed gekomen door VW, moet wel iedereen er even bij vertellen dat ze PON hiervan op de hoogte moeten stellen..
ChrisPoloParts zei:Ik heb inmiddels op het Duitse forum gelezen dat je de slechte H4 lampen van de easyline en trendline 1 op 1 kunt uitwisselen met de H7 koplampunit van de comfortline/highline.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.