Polo AW aftermarket Full LED koplampen DRL erg vel met dimlicht aan

Aftermarket kosten de koplampen rond de €500,-
Het is plug en play, twee schroeven per koplamp en daarna rijdt je even naar de garage om ze af te laten stellen, dat kostte mij 0 euro bij de VW dealer.
Oke, dat is een behoorlijk verschil, vooral door dat Plug en Play. Ben bijna over...Het liefst koop ik ze in NL en niet een paar maanden wachten via Ali (met het nodige risico).
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Had een trackingcode gevonden op Ali bij mijn bestelling en die leidde mij naar UPS, maar volgens mij is 01-02-2021 al geweest... :confused:

1616076236643.png
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Buiten het optische, hoe zit het met het lichtbeeld, heb je dat vergeleken? De originele leds vind ik echt drie keer niks qua zi

Buiten het optische, hoe zit het met het lichtbeeld, heb je dat vergeleken? De originele leds vind ik echt drie keer niks qua zicht.
ivm Halogeen is het een stuk beter lijkt me. En halogeen kan je pas echt 3x niets noemen.
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
ivm Halogeen is het een stuk beter lijkt me. En halogeen kan je pas echt 3x niets noemen.
De eerste 5 meter misschien, de meters erna geeft mijn fietslamp nog beter licht. En nee, ze staan niet verkeerd afgesteld. Heb er al vrij snel over geklaagd bij de dealer, die heeft ze vervolgens ‘een tikje hoger afgesteld dan toegestaan’.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline Business R  1.5 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
De eerste 5 meter misschien, de meters erna geeft mijn fietslamp nog beter licht. En nee, ze staan niet verkeerd afgesteld. Heb er al vrij snel over geklaagd bij de dealer, die heeft ze vervolgens ‘een tikje hoger afgesteld dan toegestaan’.
Apart in tegenstelling daar van ervaar ik juist zeer goed lichtbeeld.
 
Volkswagen  Polo  - 
Hahaha, na een maand in Duisburg Duitsland te hebben gelegen, zijn de koplampen nu in Polen, WTF?!
Ben zeer benieuwd hoeveel landen we nog gaan bezoeken, maar er is gelukkig weer wat activiteit. :laughing:

KoplampskiInPoolski.png
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Hopelijk komen ze nog aan, maar met dit soort transport kan het wel eens zigzag zijn, dus niets aan de hand waarschijnlijk.

Weet iemand overigens of alle module's (die aan de koplampen zitten) exact hetzelfde zijn voor alle AW modellen? En alle type koplampunits (Led en halogeen?
Nergens antwoord op te vinden, alvorens ik de VW dealer raadpleeg.
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Hahaha, na een maand in Duisburg Duitsland te hebben gelegen, zijn de koplampen nu in Polen, WTF?!
Ben zeer benieuwd hoeveel landen we nog gaan bezoeken, maar er is gelukkig weer wat activiteit. :laughing:

KoplampskiInPoolski.png
Wel vreemd zo lang in Duitsland vastgehouden idd en dan naar Polen, het kan zijn dat het naar het warehouse van Aliexpress wordt gestuurd in Polen, ivm belasting/douane dit gaat via Polen omdat hun HUB daar staat. Vanuit Polen naar NL via weg of luchtpost. Het is wel zo dat er minder vliegbewegingen zijn, dus mogelijk over de weg van Polen naar NL.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Wel vreemd zo lang in Duitsland vastgehouden idd en dan naar Polen, het kan zijn dat het naar het warehouse van Aliexpress wordt gestuurd in Polen, ivm belasting/douane dit gaat via Polen omdat hun HUB daar staat. Vanuit Polen naar NL via weg of luchtpost. Het is wel zo dat er minder vliegbewegingen zijn, dus mogelijk over de weg van Polen naar NL.
Volgens mijn grote vriend bij de AliExpress winkel gaat het zo, want dan krijg ik geen importkosten.
Dat zou idd heel goed kunnen dat het naar hun hub in Polen gaat en daarna via de weg naar Nederlandski of zoiets.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
Not normal, de koplampen zijn vandaag na 76 dagen aangekomen op plaats van bestemming, namelijk mijn werk! o_O
Morgen checken of ze het goed doen, inbouwen en dan even langs de VW dealer om ze af te laten stellen. :sunglasses:
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Robin en krisrock
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!