Polo AW aftermarket Full LED koplampen DRL erg vel met dimlicht aan

Hele wereld reis afgelegd... o_OBig Grin
Maar ze zijn in de buurt, Duisburg.
Zal niet al te lang meer duren, hoop ik.
Spannend! :mrgreen:

71A6B7F7-B206-47CC-88A6-CE1AA1C94A07.png
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
Cool! Hoe lang heb je nou in totaal moeten wachten en de prijs bij onze vriend Ali?
Ze zijn er nog niet hoor, dit zijn foto's van mensen die een review achtergelaten hebben op Ali.
Mijn foto's zouden ook niet van zulke slechte kwaliteit zijn. ;)
Momenteel liggen ze nog in Duisburg te wachten op een transportbedrijf die ze meeneemt of zo...
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
Aha zo, las eroverheen . Wel zonde van die eerste lading aftermarket. Ik zou het niet zo erg vinden, dat de DRL bij de mistlampen ook brandt.
Ik vind de originele toch net iets mooier, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Zie link hieronder. (Ik ga ervan uit dat die origineel uit fabriek zijn)

 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Aha zo, las eroverheen . Wel zonde van die eerste lading aftermarket. Ik zou het niet zo erg vinden, dat de DRL bij de mistlampen ook brandt.
Ik vind de originele toch net iets mooier, maar dat is een persoonlijke voorkeur. Zie link hieronder. (Ik ga ervan uit dat die origineel uit fabriek zijn)

Ik begrijp je niet, het verschil tussen die ik nu al heb en origineel is niet te zien.
De DRL in de bumper doet het ook gewoon bij mij, kan je zien als je teruggaat naar pagina 1 en heb ook recent foto's geplaatst met wat koplamp tinting.
Enigste verschil met de fabriek-af LED koplampen en die ik nu nog ga krijgen, zijn de angel eyes.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Ik begrijp je niet, het verschil tussen die ik nu al heb en origineel is niet te zien.
De DRL in de bumper doet het ook gewoon bij mij, kan je zien als je teruggaat naar pagina 1 en heb ook recent foto's geplaatst met wat koplamp tinting.
Enigste verschil met de fabriek-af LED koplampen en die ik nu nog ga krijgen, zijn de angel eyes.
En de lijn die boven in de koplamp dikker is dan de OEM versie. verder zit er weinig verschil inderdaad.
 
Volkswagen  Polo  - 
En de lijn die boven in de koplamp dikker is dan de OEM versie. verder zit er weinig verschil inderdaad.
Ah ok, dat wist ik niet, weet je dat zeker?
Is iig bijna niet te zien, moet je denk ik twee Polo's naast elkaar hebben, één met aftermarket en één met OEM.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Ah ok, dat wist ik niet, weet je dat zeker?
Is iig bijna niet te zien, moet je denk ik twee Polo's naast elkaar hebben, één met aftermarket en één met OEM.
Ja weet het zeker, had het uitgezocht met een vriend die heeft het uiteindelijk OEM laten doen.
 

Bijlagen

  • 1.png
    1.png
    506.3 KB · Weergaven: 66
  • 2.png
    2.png
    336.7 KB · Weergaven: 60
Volkswagen  Polo  - 
Juist, dat verschil viel me op. Het is een klein detail en ik vind dus de dunne kleine lijn boven net wat eleganter. Mooie duidelijke vergelijking Maarten!
Zijn het allemaal trouwens H7 leds met 5000k, om die kleur te krijgen voor dimlicht?
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Ja weet het zeker, had het uitgezocht met een vriend die heeft het uiteindelijk OEM laten doen.
Omdat dat ene LED stripje dunner is, heeft hij dubbel zoveel betaald voor de full LED koplampen?
Is natuurlijk wel veiliger voor je geld om het OEM te doen, aftermarket zou niet kunnen functioneren als gewenst.
Uiteindelijk met het niet dimmen van DRL in de koplampen en het aanschaffen van andere aftermarket koplampen, heb ik inmiddels net zoveel betaald als een OEM full LED conversie. :laughing:
De aftermarket hebben wel mooiere knipperlichten, die lopen, bij OEM knippert de led strip en je hebt een lichtshow bij activeren lampen.


 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Juist, dat verschil viel me op. Het is een klein detail en ik vind dus de dunne kleine lijn boven net wat eleganter. Mooie duidelijke vergelijking Maarten!
Zijn het allemaal trouwens H7 leds met 5000k, om die kleur te krijgen voor dimlicht?
Voor dat dunnere LED stripje zou ik echt geen 1400 a 1500 euro meer willen neer leggen, maar jouw geld is niet mijn geld natuurlijk.
Daarnaast hebben de aftermarket leuke extra's.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
Voor dat dunnere LED stripje zou ik echt geen 1400 a 1500 euro meer willen neer leggen, maar jouw geld is niet mijn geld natuurlijk.
Daarnaast hebben de aftermarket leuke extra's.
Ben ik het helemaal mee eens. Maar ik kan ze voor €600 euro tweedehands halen, met inbouw van €500 dus totaal €1100. Dan heb ik wel de afstemming voor lichtbreedte etc.
Kan het veel goedkoper met aftermarket?
 
VW POLO  AW  1.0 Parrelblack 
Ben ik het helemaal mee eens. Maar ik kan ze voor €600 euro tweedehands halen, met inbouw van €500 dus totaal €1100. Dan heb ik wel de afstemming voor lichtbreedte etc.
Kan het veel goedkoper met aftermarket?
Aftermarket kosten de koplampen rond de €500,-
Het is plug en play, twee schroeven per koplamp en daarna rijdt je even naar de garage om ze af te laten stellen, dat kostte mij 0 euro bij de VW dealer.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: MaartenAW
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!