Polo AW aftermarket Full LED koplampen DRL erg vel met dimlicht aan

Ik vraag me inderdaad af of gedeeltelijk tinten een goede oplossing is. Lijkt me toch dat je dan kleurverschil krijgt in je dim- en DRlicht. Die lampen van Ali zien er goed uit :) En dan verkoop je je huidige lampen of valt er nog wat te regelen met de leverancier?
Nou die DRL is goed fel, dus vooral de lichtsterkte wordt wat minder en vond het nog aardig fel met die tint trouwens en wil de volle lichtopbrengst van de LED dim en groot licht hebben.
Heb niet voor niets die mooie LED koplampen gekocht.

Nee van Diversion Stores ga ik niets terug krijgen, want ze zijn niet stuk zeggen ze, ze hebben alleen een bepaalde functie niet, dimmende DRL.
Helaas heb ik het ook niet gevraagd voordat ik ze kocht en het staat ook niet beschreven dat ze dat wel of niet doen.
Zal dan uiteindelijk mijn huidige lampen gaan verkopen als die van AKD wel doen wat ze moeten doen en ik wil dat ze doen.
Geen idee of iemand ze wil overnemen zonder dimmende DRL bij voeren dimlicht en anders neem ik gewoon het verlies en heb ik iig reserve lampjes voor in de koplampen.

Al met al zit ik nog net onder de kosten die ik zou moeten maken als ik het helemaal origineel zou laten inbouwen, dus met originele full LED koplampen met hoogteregelaar en dergelijke, dat kost je minimaal 1500 eurotjes.

Wie mooi wilt zijn moet financieel pijnlijden... Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: #uranograu
Nou die DRL is goed fel, dus vooral de lichtsterkte wordt wat minder en vond het nog aardig fel met die tint trouwens en wil de volle lichtopbrengst van de LED dim en groot licht hebben.
Heb niet voor niets die mooie LED koplampen gekocht.

Nee van Diversion Stores ga ik niets terug krijgen, want ze zijn niet stuk zeggen ze, ze hebben alleen een bepaalde functie niet, dimmende DRL.
Helaas heb ik het ook niet gevraagd voordat ik ze kocht en het staat ook niet beschreven dat ze dat wel of niet doen.
Zal dan uiteindelijk mijn huidige lampen gaan verkopen als die van AKD wel doen wat ze moeten doen en ik wil dat ze doen.
Geen idee of iemand ze wil overnemen zonder dimmende DRL bij voeren dimlicht en anders neem ik gewoon het verlies en heb ik iig reserve lampjes voor in de koplampen.

Al met al zit ik nog net onder de kosten die ik zou moeten maken als ik het helemaal origineel zou laten inbouwen, dus met originele full LED koplampen met hoogteregelaar en dergelijke, dat kost je minimaal 1500 eurotjes.

Wie mooi wilt zijn moet financieel pijnlijden... Stick Out Tongue
Hoe lang heb je de koplampen al? In principe heb je als consumenten 14 dagen bedenktijd en kan je zonder reden de lampen retourneren. Daarna wordt het in een lastiger verhaal. Jammer van de niet dimmende DRL, de koplampen zagen er heel gaaf uit. Ik twijfelde ook om koplampen zonder dimmende DRL te kopen via ome Ali, gelukkig heb ik het niet gedaan. Veel succes, ik ben benieuwd hoe het verder verloopt.
 
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
Hoe lang heb je de koplampen al? In principe heb je als consumenten 14 dagen bedenktijd en kan je zonder reden de lampen retourneren. Daarna wordt het in een lastiger verhaal. Jammer van de niet dimmende DRL, de koplampen zagen er heel gaaf uit. Ik twijfelde ook om koplampen zonder dimmende DRL te kopen via ome Ali, gelukkig heb ik het niet gedaan. Veel succes, ik ben benieuwd hoe het verder verloopt.
Zitten er zeker meer dan 14 dagen op mijn auto, dus dat gaat het niet worden, maar die bedenktijd geld voor NL winkels, dit is een buitenlandse winkel (UK).
Zijn ook zeker gave lampen en zoveel mensen seinen niet naar mij, pas 2 keer gehad, maar wil graag dat het werkt zoals het hoort en ook dat mijn mede weggebruikers niet verblind worden.
Dus ik ga het oplossen, voor nu even met een tint, maar veel dimmen van de DRL doet dat het ook weer niet, wel te veel van mijn dimlicht.
Eind van de maand bestel ik die koplampen van AKD Automotive en als die er zijn, dan gaan we zien of dat al mijn 'FF DIMMUH' problemen verhelpen.
Zo ja, dan kunnen jullie met een gerust hart ook die mooie lampjes bestellen bij ome Ali. ;)
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Nou die DRL is goed fel, dus vooral de lichtsterkte wordt wat minder en vond het nog aardig fel met die tint trouwens en wil de volle lichtopbrengst van de LED dim en groot licht hebben.
Heb niet voor niets die mooie LED koplampen gekocht.

Nee van Diversion Stores ga ik niets terug krijgen, want ze zijn niet stuk zeggen ze, ze hebben alleen een bepaalde functie niet, dimmende DRL.
Helaas heb ik het ook niet gevraagd voordat ik ze kocht en het staat ook niet beschreven dat ze dat wel of niet doen.
Zal dan uiteindelijk mijn huidige lampen gaan verkopen als die van AKD wel doen wat ze moeten doen en ik wil dat ze doen.
Geen idee of iemand ze wil overnemen zonder dimmende DRL bij voeren dimlicht en anders neem ik gewoon het verlies en heb ik iig reserve lampjes voor in de koplampen.

Al met al zit ik nog net onder de kosten die ik zou moeten maken als ik het helemaal origineel zou laten inbouwen, dus met originele full LED koplampen met hoogteregelaar en dergelijke, dat kost je minimaal 1500 eurotjes.

Wie mooi wilt zijn moet financieel pijnlijden... Stick Out Tongue
hopelijk werken de nieuwe LED koplampen die je wil wel zoals ze zouden moeten werken.
wel jammer dat je bij Diversion ze niet kan retourneren, zou een mooi daad van hun zijn, ivm het niet duidelijk maken bij hun advertentie van dit artikel dat de DRL's nie dimmen. loopt natuurlijk ondertussen wel aardig wat op de aankopen.
bij de aankoop van mijn wagen even getwijfeld voor de meerkost van Full LED maar tot vandaag nog geen spijt van gehad. ;) :cool: let it shine.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
hopelijk werken de nieuwe LED koplampen die je wil wel zoals ze zouden moeten werken.
wel jammer dat je bij Diversion ze niet kan retourneren, zou een mooi daad van hun zijn, ivm het niet duidelijk maken bij hun advertentie van dit artikel dat de DRL's nie dimmen. loopt natuurlijk ondertussen wel aardig wat op de aankopen.
bij de aankoop van mijn wagen even getwijfeld voor de meerkost van Full LED maar tot vandaag nog geen spijt van gehad. ;) :cool: let it shine.
Ja Diversion verschuilt zich goed achter hun voorwaarden en goede support geven in het uitzoeken hoe het wel werkend te maken is, dat doen ze niet.
Echter wordt het ook niet aangegeven bij de AKD Automotive koplampen dat ze dimmende DRL hebben, maar mij is verzekerd dat ze het wel doen en dat ze terug mogen als ze het niet doen op mijn auto, heb ik zwart op wit.
We gaan het zien, hoop echt dat de AKD LED koplampen doen wat ze zouden moeten doen, fingers crossed!
Ik bestel ze vrijdag, ergens midden februari zouden ze dan hier moeten zijn.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
ja best dat je in geval van discussie één en ander op papier of mail staan hebt mocht het toch mislopen.
hoop dat het met de nieuwe wel goed nieuws is. we wachten allemaal samen af ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Nou die DRL is goed fel, dus vooral de lichtsterkte wordt wat minder en vond het nog aardig fel met die tint trouwens en wil de volle lichtopbrengst van de LED dim en groot licht hebben.
Heb niet voor niets die mooie LED koplampen gekocht.

Nee van Diversion Stores ga ik niets terug krijgen, want ze zijn niet stuk zeggen ze, ze hebben alleen een bepaalde functie niet, dimmende DRL.
Helaas heb ik het ook niet gevraagd voordat ik ze kocht en het staat ook niet beschreven dat ze dat wel of niet doen.
Zal dan uiteindelijk mijn huidige lampen gaan verkopen als die van AKD wel doen wat ze moeten doen en ik wil dat ze doen.
Geen idee of iemand ze wil overnemen zonder dimmende DRL bij voeren dimlicht en anders neem ik gewoon het verlies en heb ik iig reserve lampjes voor in de koplampen.

Al met al zit ik nog net onder de kosten die ik zou moeten maken als ik het helemaal origineel zou laten inbouwen, dus met originele full LED koplampen met hoogteregelaar en dergelijke, dat kost je minimaal 1500 eurotjes.

Wie mooi wilt zijn moet financieel pijnlijden... Stick Out Tongue
Interessant! Laat maar even weten of deze nieuwe wel dimmen. Ben ook wel geïnteresseerd.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Ergens rond 14-2, uiteraard laat ik het weten hoe ze het doen als ze er zijn en ik ze getest heb.
Standaard heeft de Polo AW dagrijverlichting in de bumper zitten. Heb jij deze uitgezet via VCDS? Of laat je deze gewoon aanstaan met je nieuwe koplampen? Want als je dimverlichting dan inschakelt dan worden deze DRL in de bumper minder vel toch.
 
VW  Polo AW  1.0 TSI —> VAGtechniek 
Standaard heeft de Polo AW dagrijverlichting in de bumper zitten. Heb jij deze uitgezet via VCDS? Of laat je deze gewoon aanstaan met je nieuwe koplampen? Want als je dimverlichting dan inschakelt dan worden deze DRL in de bumper minder vel toch.
Staan gewoon nog aan en die dimmen idd wel bij dimlicht.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: FRL_AW
Na meerdere mislukte pogingen meer info en details te krijgen van Diversion Stores over de bedrading van de lampen en hoe het eventueel mogelijk is het dimmen van de DRL werkend te krijgen, heb ik het opgegeven en de koplampen maar een beetje laten tinten.
Heb uiteindelijk maar 2 keer iemand gehad die naar mijn seinde, dus ze doen het hier maar mee.
Daarnaast ziet het er ook wel dik uit zo. :mrgreen: :cool:

IMG_4199 - Crop.jpg
IMG_4200 (Large).jpg

Ziet er toch wel gaaf uit, hoeveel was je kwijt voor het wrappen van de onderbumper (hoogglans zwarte delen)?
 
Ex: Volkswagen  Polo 6R GTI  & Polo AW 1.0 Highline Business R. Huidig: Mercedes Benz A 200 Limousine 
Heb toch de koplamp tint laten aanpassen, alleen de onderste LED strip is getint nog, vond toch dat ik iets te veel lichtopbrengst verloor.
Dus dimlicht/grootlicht gedeelte is weer helder en de bovenste ledstrip ook, maar die is niet zo vel als de onderste.

Lampjes uit:
IMG_4342.jpg

DRL aan:
IMG_4340.jpg

Dimlicht aan:
IMG_4341.jpg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!