Polo AW aftermarket Full LED koplampen DRL erg vel met dimlicht aan

Belde net naar de VW dealer om te vragen of ik langs kon komen om ze af te laten stellen, meldde dat het aftermarket LED lampen, moest wachten.
Zegt, we weten niet hoe we ze kunnen/moeten afstellen, want normaal LED OEM via computer, geeft hij aan max €127,-?!?!?
Vorige keer met ook aftermarket LED lampen was het gratis en was gewoon langs gereden... Zelfde dealer ook...
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Belde net naar de VW dealer om te vragen of ik langs kon komen om ze af te laten stellen, meldde dat het aftermarket LED lampen, moest wachten.
Zegt, we weten niet hoe we ze kunnen/moeten afstellen, want normaal LED OEM via computer, geeft hij aan max €127,-?!?!?
Vorige keer met ook aftermarket LED lampen was het gratis en was gewoon langs gereden... Zelfde dealer ook...
Normaal OEM LED (ik heb deze) is ook gewoon zoals elk ander licht gewoon in hoogte en zijwaarts af te regel met stelschroef.. eerst naar beneden, en dan naar boven opdraaien tot te gewenste (reglementaire hoogte)
en bij een beetje deftige garage gratis of voor een paar €
kwestie van bij de aankoop goeie afspraken te maken, en in geval van onvrede es goed (zoals ik es doe goe van u kloten maken in een volle zaak) dan krijg je meestal veel gedaan. ;):cool:
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Normaal OEM LED (ik heb deze) is ook gewoon zoals elk ander licht gewoon in hoogte en zijwaarts af te regel met stelschroef.. eerst naar beneden, en dan naar boven opdraaien tot te gewenste (reglementaire hoogte)​
en bij een beetje deftige garage gratis of voor een paar €​
kwestie van bij de aankoop goeie afspraken te maken, en in geval van onvrede es goed (zoals ik es doe goe van u kloten maken in een volle zaak) dan krijg je meestal veel gedaan. ;):cool:
Ik had teruggebeld, want vorige keer deden ze het ook gratis en had aangegeven dat mijn auto ook bij ze in onderhoud is.
Mocht langskomen en is uiteindelijk gewoon netjes gratis gedaan.
Vanavond even kijken hoe het lichtbeeld is.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: kawazxr
Deftige lampen hoor!!
Ziet er totaal niet aftermarket uit vind ik.

Maar.. Niet alle koplampen kunnen zomaar met een stelschroef worden afgesteld, nieuwe koplampen doen met starten een basis afstelling(omhoog omlaag links rechts ect)
Er zijn auto’s (skoda octavia zoizo) welke je met de testkast moet vrijschakelen, anders onthoud deze de nieuwe waardes niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: Juno Leloup
Ik had teruggebeld, want vorige keer deden ze het ook gratis en had aangegeven dat mijn auto ook bij ze in onderhoud is.
Mocht langskomen en is uiteindelijk gewoon netjes gratis gedaan.
Vanavond even kijken hoe het lichtbeeld is.
super, ze zien er wel goed uit. kijk uit naar foto's in de duister van deze lampen.;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Deftige lampen hoor!!
Ziet er totaal niet aftermarket uit vind ik.

Maar.. Niet alle koplampen kunnen zomaar met een stelschroef worden afgesteld, nieuwe koplampen doen met starten een basis afstelling(omhoog omlaag links rechts ect)
Er zijn auto’s (skoda octavia zoizo) welke je met de testkast moet vrijschakelen, anders onthoud deze de nieuwe waardes niet.
Deftige lampen hoor!!
Ziet er totaal niet aftermarket uit vind ik.

Maar.. Niet alle koplampen kunnen zomaar met een stelschroef worden afgesteld, nieuwe koplampen doen met starten een basis afstelling(omhoog omlaag links rechts ect)
Er zijn auto’s (skoda octavia zoizo) welke je met de testkast moet vrijschakelen, anders onthoud deze de nieuwe waardes niet.
Thanks, als je ze in je handen hebt, dan zie je wel dat het aftermarket is, verder niet.

OEM led en xenon lampen hebben dat idd, die hebben ook een hoogte regelaar achter in de auto en dat is allemaal computergestuurd.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Lichtbeeld zit wel snor, dacht ik zo.
Helaas hebben ze wel afgesteld op licht hoogte stand 3...
Daar had ik hem op gezet voordat ik ging rijden naar de dealer, dus moet helaas nog ff terug.

E0BF627F-E216-4271-ADFE-EB7FB496CC19.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz en Robin
En als je dimlicht inschakelt, wordt je dagrijverlichting dan nu wel gedimd zoals dit verplicht is. Bij je vorige had je dat niet toch?
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
En als je dimlicht inschakelt, wordt je dagrijverlichting dan nu wel gedimd zoals dit verplicht is. Bij je vorige had je dat niet toch?
Nee, doen ze niet, ook al beweerde mijn vriend bij de AliExpress winkel van wel...
De DRL is wel iets minder fel en de bovenste led strip blijft niet branden, dus fak it, zie wel waar het schip strandt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!