Polo AW aftermarket Full LED koplampen DRL erg vel met dimlicht aan

hmmmm, weer bij VW dealer geweest voor afstellen, stonden wel goed, de monteur had de lichthoogtestand weer op de stand gezet waar hij op stond.
Was dus wel afgesteld op stand 0.
Echter kom ik er vandaag achter dat de hoogteregeling wel erg minimaal werkt, zie nauwelijks verschil...
Twijfel toch een beetje wat ik moet doen met deze LED koplampen, die angel eyes zijn dope, lichtbeeld is ok, maar de hoogteregeling is discutabel.
Wat jullie?
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
hmmmm, weer bij VW dealer geweest voor afstellen, stonden wel goed, de monteur had de lichthoogtestand weer op de stand gezet waar hij op stond.
Was dus wel afgesteld op stand 0.
Echter kom ik er vandaag achter dat de hoogteregeling wel erg minimaal werkt, zie nauwelijks verschil...
Twijfel toch een beetje wat ik moet doen met deze LED koplampen, die angel eyes zijn dope, lichtbeeld is ok, maar de hoogteregeling is discutabel.
Wat jullie?
hoe vaak ga je met 3 man achterin rond rijden? als je altijd maar alleen zit dan gebruik je die hoogte regeling werkelijk nooit
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
hoe vaak ga je met 3 man achterin rond rijden? als je altijd maar alleen zit dan gebruik je die hoogte regeling werkelijk nooit
Dat is wel zo, maar het is toch wel fijn om je licht naar beneden te kunnen zetten als je wel een keer zware belading hebt.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
Vandaag door de wasstraat geweest en daarna had één van de twee koplampen condensatie, is dat erg en een reden om ze terug te laten sturen?

Links
71FB3A83-5C6F-4BC2-B5B8-C1EF39847B58.jpeg

Rechts
0D12A1C0-C68B-4596-9289-B975CF49D055.jpeg
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
blijkbaar is die linkse niet volledig waterdicht, rechtse wel.
ik zou da in ieder geval niet willen. mijn oem Leds zijn volledig waterdicht, zelfs met hoge druk spuit er op.
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Denk dat ik ze toch ga houden, het heeft de hele nacht geregend en de koplamp die condens had is toch weer helemaal helder.
Dus denk dat het niet zo erg is.
 
Volkswagen  Polo AW Highline  1.0 TSI 115 PK (VAG Techniek Stage 1 tuned, 135 pk 225 Nm) 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!