Hallo,
Sinds woensdag einde middag ben ik eigenaar van een Seat Ibiza ST Style Connect uit 2016 geworden.
Het is een complete auto al zeg ik zelf, zeker vergeleken met de VW polo comfort line uit 2012.
De seat is voorzien van Mib2 , dus navigatie, apple carplay, android auto.
Ook een multifunctioneel stuurwiel wat toch erg makkelijk is nu ik het heb
De kleur van de Seat is Apoloblauw, persoonlijk vind ik dit een mooie kleur voor al in de zon!!
Toen we de auto hebben opgehaald heb ik vrijwel direct 17 inch Momo velgen er onder gezet, dit staat toch wel 100x beter dan standaard 15 inch..
Die avond lekker gespeeld met Obdeleven en een paar functies geactiveerd O.A:
- Parkeerhulp optisch in scherm te zien( was eerst alleen geluid)
- Spiegels in klappen met auto op slot, als de auto weer op contact gaat klapt deze weer uit.
- Piep van contact aan als de deur open staat uitgezet
- Trottle response aangepast naar DIrectly, dit moet ik nog eens goed uittest of je dit nou daadwerkelijk merkt
To do/ toekomstige upgrades:
- Chippen naar 130/140 pk
- Zwart Seat logo voor en achter( nog niet helemaal overuit..)
- Voeten verlichting die te bedienen is via het multimedia systeem( als dit mogelijk is)
- Achteruit rij camera, indien dit mogelijk is en netjes kan.
- Xenon of Led.. dimlicht en Mistlampen
- Stoelverwarming
- Seat logo van sleutel is weg deze vervangen incl nieuwe behuizing ivm schades op de sleutel. ** besteld **
- Dak spoiler indien deze te vinden is voor een ST
- Rubbere kofferbak mat.
- Multimedia systeem updaten/navi update **in progress**
1e foto is hoe die was .
Reclame was al weg nadat ik de foto maakte
Sinds woensdag einde middag ben ik eigenaar van een Seat Ibiza ST Style Connect uit 2016 geworden.
Het is een complete auto al zeg ik zelf, zeker vergeleken met de VW polo comfort line uit 2012.
De seat is voorzien van Mib2 , dus navigatie, apple carplay, android auto.
Ook een multifunctioneel stuurwiel wat toch erg makkelijk is nu ik het heb
De kleur van de Seat is Apoloblauw, persoonlijk vind ik dit een mooie kleur voor al in de zon!!
Toen we de auto hebben opgehaald heb ik vrijwel direct 17 inch Momo velgen er onder gezet, dit staat toch wel 100x beter dan standaard 15 inch..
Die avond lekker gespeeld met Obdeleven en een paar functies geactiveerd O.A:
- Parkeerhulp optisch in scherm te zien( was eerst alleen geluid)
- Spiegels in klappen met auto op slot, als de auto weer op contact gaat klapt deze weer uit.
- Piep van contact aan als de deur open staat uitgezet
- Trottle response aangepast naar DIrectly, dit moet ik nog eens goed uittest of je dit nou daadwerkelijk merkt
To do/ toekomstige upgrades:
- Chippen naar 130/140 pk
- Zwart Seat logo voor en achter( nog niet helemaal overuit..)
- Voeten verlichting die te bedienen is via het multimedia systeem( als dit mogelijk is)
- Achteruit rij camera, indien dit mogelijk is en netjes kan.
- Xenon of Led.. dimlicht en Mistlampen
- Stoelverwarming
- Seat logo van sleutel is weg deze vervangen incl nieuwe behuizing ivm schades op de sleutel. ** besteld **
- Dak spoiler indien deze te vinden is voor een ST
- Rubbere kofferbak mat.
- Multimedia systeem updaten/navi update **in progress**
1e foto is hoe die was .
Reclame was al weg nadat ik de foto maakte