Showroom Robin's Seat Ibiza ST Style Connect

Vandaag ff wat aan de Ibiza gedaan.

- verlaagd dmv eibach pro kit
- bumperlip gemonteerd (van een leon cupra 1M) pas totaal niet.. maar met een fohn en een paar schroeven toch netjes gekregen:)
- nieuwe velgen komen volgende week gok ik..
-knipperlichten in het zij scherm geblindeerd zo zijn ze ietsje minder aanwezig..
CDE113A9-523A-4980-A565-278A7A331620.jpeg
 
Smaken verschillen, maar ik vind de velgen op de foto heel goed uitzien, apart model.
Klop, zijn ook maar 2 jaar oud.
Alleen zit er op alle 4 de wielen corrosie onder de lak.
Heel storend en lelijk vind ik.
De fabriek Momo doet hier niks aan en vinden het gebruiks sporen.
Gelukkig is het bedrijf waar ik ze gekocht heb het ook niet met hun eens en hun stoppen met de verkoop van momo(schijnt regelmatig voor te komen)
Ik hebmet hun een deal gemaakt, 4nieuwe velgen incl montage van banden ect met een kleine bijdrage van mijn kant.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!