Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

Beetje gespeeld met de montagepunten? Zo op het oog mogen ze iets meer richting de middellijn van de auto. Ben het er wel mee eens dat ze qua pasvorm wat minder zijn dan OEM. Ziet er verder netjes uit!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
natuurlijk ook even wat fotootjes erbij!
Ze lijken prima te zitten vanaf de foto's. De units zijn inderdaad gewoon plug-and-play.

Laat ze wel even afstellen bij bijvoorbeeld een dealer of vakgarage, dan kom je weer door de APK heen en veroorzaak je geen overlast/ blindheid voor je tegenliggers. Wel zo netjes.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: HoMi
Een projector is niet te allen tijde beter dan een reflector. Alles valt en staat met de kwaliteit van het ontwerp.

Zou persoonlijk niet van OEM xenon naar een aftermarket alternatief overstappen, tenzij die aftermarket oplossingen daadwerkelijk xenon als focus hebben. De U-tubes zijn H7 en dus standaard bedoeld voor halogeen. Neemt niet weg dat het resultaat best goed kan zijn door er aftermarket xenon in te bouwen, maar zeker niet zo goed als iets wat van huis is ontworpen om met elkaar te werken (dat wil zeggen xenonlamp en behuizing).
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
Een projector is niet te allen tijde beter dan een reflector. Alles valt en staat met de kwaliteit van het ontwerp.

Zou persoonlijk niet van OEM xenon naar een aftermarket alternatief overstappen, tenzij die aftermarket oplossingen daadwerkelijk xenon als focus hebben. De U-tubes zijn H7 en dus standaard bedoeld voor halogeen. Neemt niet weg dat het resultaat best goed kan zijn door er aftermarket xenon in te bouwen, maar zeker niet zo goed als iets wat van huis is ontworpen om met elkaar te werken (dat wil zeggen xenonlamp en behuizing).


Dat is wel jammer dat het misschien minder licht geeft want het zijn wel hele gave koplampen. Ik vind het alleen wel een duur grapje om mee te experimenteren dus ik denk er nog wel even over na. In ieder geval bedankt voor alle antwoorden.
 
volkswagen  polo  1.4 tsi gti 
Mijn eerlijke mening, de u-led met normale halogeen is gewoon (sorry voor mijn taalgebruik) ronduit bagger. Ook met extra felle witte xenon-look lampen van philips. Ik heb nu een xenon setje aangeschaft van de sponsor, en de lichtopbrengst is echt veel beter zo.
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 105 PK by JD 
Mijn eerlijke mening, de u-led met normale halogeen is gewoon (sorry voor mijn taalgebruik) ronduit bagger. Ook met extra felle witte xenon-look lampen van philips. Ik heb nu een xenon setje aangeschaft van de sponsor, en de lichtopbrengst is echt veel beter zo.
Daar heb je helemaal gelijk in. Echter wil ik de upgrade maken van de halogeen set naar LED, dus upgrade is mogelijk binnenkort ergens incoming.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Vandaag geplaatst. Superproduct, alleen...bij de 0 stand gaan de dimlichten mee aan. Zet ik DRL uit in VCDS dan gaat alles uit op de 0 stand. En met nordic settings branden wel alleen de leds zoals het moet maar heb je het "nadeel" dat de achterlichten ook meebranden.


Heb ik alleen dit probleem?

EDIT: heb geen mistlampen dus DRL zijn de H7 dimlichten/rijlichten.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 90PK 
Ik heb het bedrijf waar ik mijn u-tube lampen heb gekocht nog maar eens gemaild. Heb ze zelf van Carfantasy trouwens. Er zit nogsteeds vocht in mijn lampen en het beginnen ondertussen steeds dikkere druppels te worden. Ben benieuwd wat het antwoord zal zijn.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Ik heb het bedrijf waar ik mijn u-tube lampen heb gekocht nog maar eens gemaild. Heb ze zelf van Carfantasy trouwens. Er zit nogsteeds vocht in mijn lampen en het beginnen ondertussen steeds dikkere druppels te worden. Ben benieuwd wat het antwoord zal zijn.

ik heb hier totaal geen last van heb ze nu ruim 2 maanden erin zitten nog nooit 1 druppel vocht erin gehad.

heb je de afsluitdoppen er wel allemaal goed opzitten?
 
-  Sirt  Kowed 
ik heb hier totaal geen last van heb ze nu ruim 2 maanden erin zitten nog nooit 1 druppel vocht erin gehad.

heb je de afsluitdoppen er wel allemaal goed opzitten?
Ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken. heb ze er in ieder geval nooit af gehaald maar heb zojuist gelezen dat vaseline op de afsluitingen ook kan helpen. Wel heb ik gezien dat er bij elke lamp aan de bovenkant een groot gat zit. Neem aan dat dit is om de warme lucht af te voeren maar vraag me dan af of het goed afsluiten van de afsluitdoppen het verschil dan gaat maken..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!