Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

mijn U-tube lampen komen binnen 3 dagen binnen. Dus als na het beantwoorden van je vragen nog iets onduidelijk is stuur me een PM.

1. Yes dat is mogelijk, ik heb dit gedaan door een automatische lichtschakelaar te plaatsen waarbij je via bluetooth kan kiezen bij welke lichtintensiteit je stadlicht of dimlicht aan is. Link voor schakelaar.

2. Yes die blijft werken. Een mooie aanpassing om dit ook te veranderen naar LED.

3. Ja deze zijn legaal door het E-keurmerk. Ik weet niet via welke site je de koplampen koopt maar als het dezelfde zijn als die ik heb aangeschaft dan zijn ze zeker legaal.

4. Het is zelfs heel makkelijk om zelf de LED te plaatsen. Deze units heb ik aangeschaft: Link LED lampjes

5. Dit weet ik niet haha

Nogmaals als je vragen hebt of hulp nodig hebt bij de installatie bij aanschaf laat maar weten. Als je bij mij in de buurt woont vind ik het echt niet erg om langs te komen.
Top bedankt voor de verduidelijking! Word hier zeer op prijs gesteld. Ik zou alleen wel graag zonder een andere schakellaar gedaan willen krijgen wat ik wil Stick Out Tongue Misschien kan er het 1 en ander geprogrammeerd worden, dat moet ik dan even uitzoeken. Verder klopt het toch dat H7 LED+Dim illegaal is? En ehm welke fitting zijn de mislampen?
 
Volkswagen  Polo 6C r-line/Highline  DSG 1.2 TSI 110pk 
Top bedankt voor de verduidelijking! Word hier zeer op prijs gesteld. Ik zou alleen wel graag zonder een andere schakellaar gedaan willen krijgen wat ik wil Stick Out Tongue Misschien kan er het 1 en ander geprogrammeerd worden, dat moet ik dan even uitzoeken. Verder klopt het toch dat H7 LED+Dim illegaal is? En ehm welke fitting zijn de mislampen?
Yes dat is ook mogelijk, kijk even in mijn oude topic waar ik dezelfde vraag stelde aan onze forumleden. Link topic.
Ik heb de 3TFL pin omgebogen in mijn nieuwe schakelaar en toen bleef alleen mijn stadslicht nog aan in de 0 stand. Wat betekent dat dadelijk alleen je U-LEDs aanblijven als je de nieuwe koplampen hebt.

Uhm na mijn weten is H7 LED voor je dimlicht niet illegaal? Volgens mij moet het zo zijn dat je U-LEDS (DRL) voor minimaal 50% dimmen als je dimlicht aan is. Maar dit moet het geval zijn omdat de koplampen een E-keurmerk bezitten. Als ik het verkeerd heb dan hoor ik het graag, dan heb ik niets gezegd haha Stick Out Tongue.

Edit:
De mistlampen heb ik toegevoegd als een bestand. Niet 100% zeker of dit de juiste zijn dus graag dit nog even controleren.
 

Bijlagen

  • foto1.jpg
    foto1.jpg
    95.8 KB · Weergaven: 5
Tesla  Model 3 Highland  AWD 394pk 
  • Leuk
Waarderingen: lennaert720
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!