Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

Ik heb er eerlijk gezegd nog niet naar gekeken. heb ze er in ieder geval nooit af gehaald maar heb zojuist gelezen dat vaseline op de afsluitingen ook kan helpen. Wel heb ik gezien dat er bij elke lamp aan de bovenkant een groot gat zit. Neem aan dat dit is om de warme lucht af te voeren maar vraag me dan af of het goed afsluiten van de afsluitdoppen het verschil dan gaat maken..

Ik heb het zelfs bij mij originele xenon lampen... als het droog is inderdaad de fohn erop houden en daarna vaseline.
 
Volkswagen  Polo 1.2 Tsi R-line  1.2 Tsi 143PK 234NM DSG stage 2+ by vagtechniek 
Carfantasy heeft het doorgestuurd naar de fabrikant. Op de foto zien mijn lampen er trouwens het zelfde uit als in de openingspost en qua prijs komen ze ook overeen dus neem aan dat het uiteindelijk gewoon de zelfde zijn.
@slowmotiontdi ik heb ze er vanaf eind augustus in zitten, had vanaf het begin af aan al last van condens gehad maar na mijn tripje naar Berlijn zaten er echt veel druppels in. Zou inderdaad kunnen dat de koplampen lek zijn, hoe kan ik dat checken?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
Mijn eerlijke mening, de u-led met normale halogeen is gewoon (sorry voor mijn taalgebruik) ronduit bagger. Ook met extra felle witte xenon-look lampen van philips. Ik heb nu een xenon setje aangeschaft van de sponsor, en de lichtopbrengst is echt veel beter zo.

Ik zag dat je ook een 1.2 TDI heb waren de lampen en de xenon plug en play of moest er iets aangepast worden?

Mvg Mikeblackpolo6r
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 75pk 
Bedankt voor je reactie bij veel webshops staat dat je contact moet opnemen als je de u-led koplampen wil bestellen maar ze werken dus gewoon.
Je moet even weten of je H7 of H4 hebt in je huidige units. Als het H7 is dan zijn de U-Tubes direct compatibel zonder enige aanpassing. Als je H4 hebt moet je speciale adapters kopen.

H7 kan je herkennen als je groot licht doet, dat het groot licht uit een ander lampje komt dan je dimlicht. Bij H4 komt het groot licht uit de zelfde lamp als je dimlicht.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Ah, kijk het kan ook via VCDS, ik had mij laten vertellen dat er ook adapters voor bestaan. Geen idee of dit waar is gezien ik zelf gewoon H7 lampen had.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!