Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

Ik had de foto's gezien maar twijfelde nog. Ik wil ze dan namelijk ook meteen Halogeen door LED vervangen.(DRL natuurlijk ook, zeker omdat ik ze heb ingesteld als bochtverlichting en CH/LH)
Had bij mijn vorige auto de dophouder ook wat aangepast zodat de originele dop er nog wel op kon, dus dat moet wel lukken.

Bedankt allemaal!
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 
Beetje offtopic, maar je kunt ze gewoon instellen als bochtverlichting.
Je kan zelfs de interne lichtsensor van je cluster gebruiken.(Ben dit nog aan het testen om het echt bruikbaar te maken)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 
@RSVM

Hoe heb je de h7 led lampen vastgezet ? ik heb toevallig dezelfde set als jou liggen.

Zijn deze plug and play, of heb je hier van die metalen h7 adapters voor moeten gebruiken om het vast te kunnen klemmen ?
 
Laatst bewerkt:
-  Sirt  Kowed 
@RSVM

Hoe heb je de h7 led lampen vastgezet ? ik heb toevallig dezelfde set als jou liggen.

Zijn deze plug and play, of heb je hier van die metalen h7 adapters voor moeten gebruiken om het vast te kunnen klemmen ?

Hi slowmotiontdi,

Ik heb ze in eerste instantie ingebouwd in de originele koplampen. Daarvoor heb ik de aangepaste adapter klemmen besteld bij een van de Chinese online adverteerders (ik heb helaas geen foto in mijn telefoon op dit moment maar bij mijn eerdere Posts vind je ze vast nog).

In de huidige koplampen, de u-tube versie, daar zitten de ‘ouderwetse’ haakjes in en die kan je gebruiken om die led pitten mee vast te zetten. Wel even ‘spelen met de ballasten zodat je ze mooi ‘onder’ de lamp kwijt kan in de unit. Mocht je ook de u-tube lampen hebben, schroef die blauwe roosters eraf aan de onderzijde.. scheelt de benodigde mm om de doppen dicht te krijgen en ze te bedienen van binnenuit (hoogteverstelling)

Succes!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
@RSVM

Dankjewel voor je snelle reactie, ik heb inderdaad de u-tube koplampen incombinatie met de h7 turbo leds.
Ik heb deze lampen eerst in mijn h7 originele koplampen gehad, en toen de metalen adapters laten bewerken om het passend te maken.

als ik het goed begrijp heb je die metalen adapters niet meer nodig. zijn de lampen dus plug and play en moet je het metalen gedeelte weghalen ?
+ het blauw kapje onderop losschroeven, zodat de fan open ligt aangezien de doppen anders niet passen ?
 
-  Sirt  Kowed 
Ik ben zeer geïnteresseerd geraakt in de koplamp units met Golf 7 style U-Tube LED.

Specifiek: https://www.procartuning.nl/vw-polo-6r-6c-led-drl-xenon-koplampen-golf-7-r-styling.html
https://www.dejavucars.nl/webshop/l...n-koplampen-u-tube-led-drl-black-edition.html

Nu vraag ik mij het volgende af;
- Wat zijn jullie ervaringen met deze units? Ik heb al iets gelezen over de tweede generatie, dat deze storingsvrij is.
- Waar hebben jullie deze units aangeschaft?
- Is het een kwestie van uitbouwen originele en inbouwen nieuwe? Of moet er nog iets afgesteld / aangepast worden?

Ter info, mijn Polo beschikt nu over halogeen verlichting af fabriek.

Ik heb de koplampen er in zitten de orginele Gt lampen zijn er helaas uit gestolen er hoeft niets aangepast te worden


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6 
844bafc865f74e16f102501f8b701d81.jpg





Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.6 
  • Leuk
Waarderingen: stottarina en peterpolo
@RSVM

Dankjewel voor je snelle reactie, ik heb inderdaad de u-tube koplampen incombinatie met de h7 turbo leds.
Ik heb deze lampen eerst in mijn h7 originele koplampen gehad, en toen de metalen adapters laten bewerken om het passend te maken.

als ik het goed begrijp heb je die metalen adapters niet meer nodig. zijn de lampen dus plug and play en moet je het metalen gedeelte weghalen ?
+ het blauw kapje onderop losschroeven, zodat de fan open ligt aangezien de doppen anders niet passen ?

Graag gedaan, kan jij ook weer verder[emoji56]

Ik heb inderdaad die metalen adapters niet meer gebruikt in de u-leds. Werkte met het bevestigingsmateriaal van mijn set zonder problemen. Aansluiten, starters wegwerken, en inderdaad de beschermkapjes van de fan eraf. Dan kan de dop er inderdaad op en blijf de unit waterdicht.

Succes!!

Zo zitten ze bij mij zonder de dop.
330d51af5ce32b4d08223c84eeb49bb4.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
  • Leuk
Waarderingen: slowmotiontdi
Ik begrijp dus dat de extra bekabeling/omvormer gewoon in de behuizing van de U-led koplampen valt waardoor er geen gat geboord hoeft te worden in de dop?

Komt het witte licht van de 6000k LED mooi overeen met de U-leds zelf?
 
Ik begrijp dus dat de extra bekabeling/omvormer gewoon in de behuizing van de U-led koplampen valt waardoor er geen gat geboord hoeft te worden in de dop?

Komt het witte licht van de 6000k LED mooi overeen met de U-leds zelf?

Hi Jesse93,

Het is een beetje ‘priegelen’ maar dan krijg je de starter/omvormer netjes onder het ‘lenshuis’, daardoor krijg je een net afgesloten en waterdichte lamp unit. De eerste kost je wat meer tijd om het goed te doen/uit te vinden wat werkt maar totaal gemiddeld een paar minuten per lamp werk.

4e87c343263d69b4d78194a8adf4b763.jpg


Naar mijn mening passen de u-leds en de h7leds goed bij elkaar qua licht temperatuur. De purist onder ons zou zeggen dat de H7 led iets ‘blauwer’ is maar dat vind ik iets chiquer staan. Net zoals bijvoorbeeld de BMW/Mini led koplampen.

Succes!
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
ik heb de zelfde units gekocht via Carfantasy http://www.carfantasy.nl/koplampen-vw-polo-6r-09-drl-zwart-facelift-look-p-519027.html
vindt de lampen heel erg dik alleen ben niet helemaal tevreden over de pasvorm. onder de lamp blijft er best wat ruimte over, ik gok een halve centimeter en de 'punt' aan de bovenkant van de lamp steekt een beetje naar buiten en tegen het zijpaneel aan. Heb ze zo goed mogelijk proberen te passen maar dit was alles wat ik er uit kon halen naar mijn idee. Heb ze overigens wel laten zitten omdat ik dit zo minimaal storend vond in vergelijking met de ontzettend dikke verlichting dat ik het sonde vond om ze er weer uit te halen. Ik heb deze trouwens zonder enige storing aan kunnen sluiten, gewoon plug and play. alleen wel even nakijken of de stekkertjes er goed in zitten haha
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 GTI 180 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!