Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

Heb ze er nu zo'n 3 weken in zitten en ik ben er zeer tevreden mee !! Wil nog wel iets met xenon doen maar dit zal dan wel een goeie hid kit worden geen aftermarket rommel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ik zou het je aanraden, heb onderhand ook de U Led lampen met xenon er in. 10 x beter zicht
 
Volkswagen  Polo  1.2 tdi 
Ik heb sinds gisteren ook de door mij reeds, voor lange tijd gewilde u-tube lampen aangeschaft. Na inbouw staan ze zoals gewenst en ik ben super blij.

Zijn er tips om de balast weg te werken in/door de draaidop die de lamp afsluit?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
Ik heb sinds gisteren ook de door mij reeds voor lange tijd gewilde u-tube lampen aangeschaft. Na inbouw staan ze zoals gewenst en super blij.

Zijn er tips om de balast weg te werken in/door de draaidop die de lamp afsluit?
Tof, fototijd! Maak ook even fototje van hoe je het nu weggewerkt hebt aub
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Tof, fototijd! Maak ook even fototje van hoe je het nu weggewerkt hebt aub

3b86b9a15235ae5a2459024a988b15c7.jpg


Zo zit het nu weggewerkt.... ;)

Vanmiddag eens kijken of MacGuyver kan inspireren.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
Ik heb zelf universele rubberen doppen gekocht met een vergelijkbare diameter. De draaidoppen uitgeboord met een gatzaag en de rubberen doppen hiermee verlijmd om meer diepte te creëren.

Geen foto van het eindresultaat maar dit dekt de lading wel.
 

Bijlagen

  • IMG_7377.JPG
    IMG_7377.JPG
    804.2 KB · Weergaven: 101
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: RSVM
Thanks tjinees!

Ik heb het inmiddels anders opgelost.
De beschermkapjes van de koel-fan eraf geschroefd en daardoor kwam er een 0,5 cm meer speling in de originele dop waardoor deze perfect sluit. De balast naast de 'lenzen' gelegd en klaar!

7a3d0e6bc8f074fb36ace9c38670c022.jpg


5ad26879fbeb93ba23642285ceabe04a.jpg


En vanavond eens kijken hoe de weg verlicht is.
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
Thanks tjinees!

Ik heb het inmiddels anders opgelost.
De beschermkapjes van de koel-fan eraf geschroefd en daardoor kwam er een 0,5 cm meer speling in de originele dop waardoor deze perfect sluit. De balast naast de 'lenzen' gelegd en klaar!

7a3d0e6bc8f074fb36ace9c38670c022.jpg


5ad26879fbeb93ba23642285ceabe04a.jpg


En vanavond eens kijken hoe de weg verlicht is.
En ? Goed verlicht?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
En ? Goed verlicht?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk

Ik moet m netjes afstellen op de juiste hoogte maar so far so good.

Wie heeft er een tip om de juiste hoogte te bepalen zonder tussenkomst van een garagebedrijf?

Wie kan er met de VCDS de DRL laten werken met de stadslichten (die mooie U-tubes) en die bij mijn mistlampen uitzetten?
Of moet dat met een stekkertje, kabeltje, gevaar voor storing?
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
Ik moet m netjes afstellen op de juiste hoogte maar so far so good.

Wie heeft er een tip om de juiste hoogte te bepalen zonder tussenkomst van een garagebedrijf?

Wie kan er met de VCDS de DRL laten werken met de stadslichten (die mooie U-tubes) en die bij mijn mistlampen uitzetten?
Of moet dat met een stekkertje, kabeltje, gevaar voor storing?

Met dank aan http://forum.fiestaclub.nl

3112201174810.png


Volgens mij moeten ze op 1% worden afgesteld. Als je, zoals op de afbeelding, op 5 meter van de muur staat moet de horizontale lijn 7 op 3 meter afstand 20mm hoger staan en op 7 meter afstand 20mm lager.
 
  • Leuk
Waarderingen: RSVM
Ik moet m netjes afstellen op de juiste hoogte maar so far so good.

Wie heeft er een tip om de juiste hoogte te bepalen zonder tussenkomst van een garagebedrijf?

Wie kan er met de VCDS de DRL laten werken met de stadslichten (die mooie U-tubes) en die bij mijn mistlampen uitzetten?
Of moet dat met een stekkertje, kabeltje, gevaar voor storing?

Een beetje een garagebedrijf stelt ze gratis voor je.. Is echt een simpel klusje. Meestal hebben zij een apparaat waar ze de lamp in laten schijnen en dan kunnen ze hem binnen 2 minuutjes afstellen.

En namens je medeweggebruikers, laat ze aub goed afstellen.... Mega vervelend al heb je iemand achter je rijden met van die verkeerd afgestelde lampeno_O
 
Volkswagen  Polo  1.2 TSI 105pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en RSVM
Ik moet m netjes afstellen op de juiste hoogte maar so far so good.

Wie heeft er een tip om de juiste hoogte te bepalen zonder tussenkomst van een garagebedrijf?

Wie kan er met de VCDS de DRL laten werken met de stadslichten (die mooie U-tubes) en die bij mijn mistlampen uitzetten?
Of moet dat met een stekkertje, kabeltje, gevaar voor storing?

Heeft iemand nog een suggestie voor de DRL schakeling naar stadslicht via VCDS?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
Ik betwijfel of dit mogelijk is. Op de 6R is volgens mij wel in te stellen dat het stadslicht permanent wordt gevoerd, maar strikt genomen dus geen DRL. Wat er zoal mogelijk is op de 6C weet ik echter niet.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.6 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: RSVM
Heeft iemand nog een suggestie voor de DRL schakeling naar stadslicht via VCDS?
Ik wou het volgende;
Schakelaar heeft geen ‘auto’ stand, dus bij 0-stand de stadslichten ingeschakeld en oroginele DRL onder in de bumper uitschakelen.
1. Op mijn 6R 2012 met geen mogelijkheid voor elkaar te krijgen, alleen de combinatie van die twee, dus originele DRL + stadslichten op de 0-stand
2. Op Polo 6R 2014 was dit wel mogelijk via VCDS

Meer dan dit heb ik niet onderzocht, misschien heb je wat aan de info.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  • Leuk
Waarderingen: RSVM
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!