Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

Die lampen van je hebben ook een xenon look, past er ook een xenon setje erin in die bulbs? Is er ook een automatische hoogte verstelling geïmplementeerd in die koplamp unit?

Ja, dat zou kunnen.

De units beschikken over stelmotoren, volgens mij zijn deze alleen te bedienen via de hoogteregelaar op het dashboard. In ieder geval werken die van mij op die manier. Nog niet specifiek gekeken of ze automatisch stellen.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Hoe zit het met de dagrij verlichting die in je bumper zit?

Zoals @Chris 6r al aangeeft werkt deze DRL via de stadslicht functie. Wel is het zo dat bochtenverlichting onderin de bumper blijft werken bij stads/ dimlicht, bij knipperlicht en sturen. Ik heb dit laatste volledig uit laten schakelen via VCDS.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Leuke set .
Kan dit ook met de drl onder in de bumper gewoon werkend

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
Lijkt mij wel, als de DRL in de bumper dan aan staat (stand 0) dan brandt er niets in de koplampen. Als je de koplampen aan wilt hebben dan zou je nordic settings aan moeten zetten. Dan brand de stadsverlichting ook op stand 0 als ik mij niet vergis. Weet alleen niet of dit dan nog legaal is icm DRL
 
Lijkt mij wel, als de DRL in de bumper dan aan staat (stand 0) dan brandt er niets in de koplampen. Als je de koplampen aan wilt hebben dan zou je nordic settings aan moeten zetten. Dan brand de stadsverlichting ook op stand 0 als ik mij niet vergis. Weet alleen niet of dit dan nog legaal is icm DRL

Je zou inderdaad je stadslicht aan kunnen zetten via VCDS op de 0 stand, dan werkt het in combinatie met de originele DRL. Ik heb dit geprobeerd en het beviel mij totaal niet, dus heb nu de originele DRL volledig uit, ook geen bochtenverlichting.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Dat hangt er vanaf. De meningen zijn daarover verdeeld.

Mijn mening:
OEM xenon/LED > OEM Halogen
Waxinelichtjes > Xenon in reflector behuizingen

De rechthoekige 6C H7 halogeen koplampen zijn qua lichtopbrengst prima.

De U tubes zijn, naar wat ik lees op het Duitse Polo forum, niet erg geschikt voor aftermarket xenon.
 
Dat hangt er vanaf. De meningen zijn daarover verdeeld.

Mijn mening:
OEM xenon/LED > OEM Halogen
Waxinelichtjes > Xenon in reflector behuizingen

De rechthoekige 6C H7 halogeen koplampen zijn qua lichtopbrengst prima.

De U tubes zijn, naar wat ik lees op het Duitse Polo forum, niet erg geschikt voor aftermarket xenon.
De bodoeling is om de oem koplampen te laten zitten en dan led of xenon er in

Model bm II is dat h7 of h4 ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
Heb ze er nu zo'n 3 weken in zitten en ik ben er zeer tevreden mee !! Wil nog wel iets met xenon doen maar dit zal dan wel een goeie hid kit worden geen aftermarket rommel


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
 
Volkswagen  Polo 6r  1.2 TDI 
Dat hangt er vanaf. De meningen zijn daarover verdeeld.

De U tubes zijn, naar wat ik lees op het Duitse Polo forum, niet erg geschikt voor aftermarket xenon.

De units zijn geschikt voor xenon, echter passen de xenon lampen niet helemaal in de units door de afdichting (dop) aan de achterzijde. Oplossing hiervoor is de dop eruit klikken en uitboren zodat de xenons wel passen, of een andere dop plaatsen die langer is.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!