Ingebouwd! VW Polo 6R LED Golf 7 U-Tube

En waarom stop bijvoorbeeld bmw ook in het grootlicht xenon fabriek

De lichtunits waar Xenon wordt gebruikt voor dimlicht èn grootlicht, hebben een 'klepje' wat 'wegklapt' op het moment dat grootlicht wordt gevraagd. Hierdoor is de opstart tijd van de Xenon lamp geen issue meer omdat dezelfde lamp gebruikt wordt als wanneer er dimlicht wordt gevoerd.

Wanneer je bijvoorbeeld een H4 lamp met 2 lichtspoelen wilt vervangen voor Xenon, dan krijg je een Xenon pit voor het dimlicht en een 'normale' halogeen spoel ernaast voor het grootlicht. Deze combinatie zit in één fitting.

Ik heb ter illustratie wat foto's gebruikt van het MB forum.
db6f63c82324aa618d53e8b7c9388259.jpg
a35c111657ff95696684ad487a1b350a.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
ik zit er ook aan te denken om deze U koplampen te kopen voor mijn 6C. (bij procartunig.nl)
Normaal wil ik alles OEM houden maar ik vind deze koplampen wel erg netjes.

Ik heb al veel rond gezocht en dit topic goed doorgelezen maar heb toch nog enkele vragen.

Wat vinden jullie van de bouwkwaliteit en is het ook echt plug en play?
VCDS is geen probleem, wil alleen liever niets aan de koplampen oid verbouwen maar las wel een aantal posts over het wegwerken van de balast?

Daarnaast staat er op de site dat het voor Xenon is, maar ik zie dat er hier ook mensen zijn die er gewoon h7 halogeen in hebben zitten?

Alvast bedankt :)
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6c  1.2 TSI 
ik zit er ook aan te denken om deze U koplampen te kopen voor mijn 6C. (bij procartunig.nl)
Normaal wil ik alles OEM houden maar ik vind deze koplampen wel erg netjes.

Ik heb al veel rond gezocht en dit topic goed doorgelezen maar heb toch nog enkele vragen.

Wat vinden jullie van de bouwkwaliteit en is het ook echt plug en play?
VCDS is geen probleem, wil alleen liever niets aan de koplampen oid verbouwen maar las wel een aantal posts over het wegwerken van de balast?

Daarnaast staat er op de site dat het voor Xenon is, maar ik zie dat er hier ook mensen zijn die er gewoon h7 halogeen in hebben zitten?

Alvast bedankt :)
De kwaliteit van de units is erg goed naar mijn mening, doen niets onder voor OEM, al is het natuurlijk niet OEM.

Het systeem werk plug en play op Polo welke H7 koplampen heeft, als je H4 koplampen hebt zijn er wat andere benodigdheden vereist om het werkend te krijgen. Plug en play is echt zo simpel als oude lampen eruit, stekker los, nieuwe erin, stekker vast, past 1 op 1.

Standaard zijn de units gewoon voor H7, maar je kan ook xenon inbouwen. Xenon heeft ballasten nodig, dus alleen hierbij dien je dat weg te werken. Xenon is niet plug en play en vereist enkele aanpassingen, niets bijzonders, aan de kabels bij de lampen. Ook dient de afdichtdop van de lamp aangepast te worden voor een goede afdichting.
 
Volkswagen  Polo 6R R-Line  1.2 TSI 140PK JD 
Bedankt voor de uitgebreide reactie! Dan ga ik deze binnekort bestellen Big Grin

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Hi Stephan,

Ik heb de ballasten van mijn Led H7 aan de binnenkant van de lampunit weten te krijgen. Nou zijn deze ballasten niet zo heel groot dus dat gaat goed. Met Xenon zijn ze (naar mijn weten) wat groter en weet ik niet of je dat gaat lukken. Ik kan het je wel aanraden aangezien de doppen er goed op kunnen en je vocht buiten houdt.

f1f42cbd8a1b754d2e343c243e1906ee.jpg
 
Volkswagen  Polo 6C  1.2 TSI 90 pk 
Hi Stephan,

Ik heb de ballasten van mijn Led H7 aan de binnenkant van de lampunit weten te krijgen. Nou zijn deze ballasten niet zo heel groot dus dat gaat goed. Met Xenon zijn ze (naar mijn weten) wat groter en weet ik niet of je dat gaat lukken. Ik kan het je wel aanraden aangezien de doppen er goed op kunnen en je vocht buiten houdt.

f1f42cbd8a1b754d2e343c243e1906ee.jpg
Zo heb ik dat ook met led gedaan al dan wel in oem koplampen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
 
Volkswagen  polo 6c  1.0 tsi 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!