Dashcams

Ik wil er zelf ook nog een keer 1 aanschaffen, al moet ik wel zeggen, en dat is dan mijn ervaring.
De meeste bestuurders met een dashcam rijden als debielen, waarom dat is geen idee haha
Hahahah die telegraaf gekkie hypocrieten die filmpjes opsturen maaar zelf ook dik fout zitten en dat er maar uit knippen, is geweldige vermaak haha
 
Volkswagen  Polo  6R 1.4 FSI 
Hahahah die telegraaf gekkie hypocrieten die filmpjes opsturen maaar zelf ook dik fout zitten en dat er maar uit knippen, is geweldige vermaak haha
Laatst een keer een Ford C-max nou als er 1 auto is waar je niet mee kan slalomen zonder over de kop te gaan is dat het wel. reed als een mongool, ik dacht hee dat ga ik bij hem ook doen zoals hij rijd, ging die zn dashcam omdraaien en naar achter richten haha, toen weer netjes er achter tot hij hem terug draaide. heerlijk vermaakt met die Ford pannenkoek
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
Zat er nog een micro of mini usb bij, die je op dat kabeltje kan aansluiten?

Micro of mini usb moet je even kijken welke je dashcam heeft.

Het is handig om zo'n installatie kit voor fuse box te hebben (zou hem niet op sigarette aansteker aansluiten, zit je met die draden)

Hier filmpje.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
Zat er nog een micro of mini usb bij, die je op dat kabeltje kan aansluiten?

Micro of mini usb moet je even kijken welke je dashcam heeft.

Het is handig om zo'n installatie kit voor fuse box te hebben (zou hem niet op sigarette aansteker aansluiten, zit je met die draden)

Hier filmpje.
 

Bijlagen

  • AA852B8F-4C67-4E01-B618-035D6743B952.jpeg
    AA852B8F-4C67-4E01-B618-035D6743B952.jpeg
    55.2 KB · Weergaven: 7
Volkswagen polo  6r  1.2tdi 
Dan zie ik dat je micro usb moet hebben idd.
Ik weet niet of die kit die jij stuurde op het fus box kabeltje kan. Vermoedelijk dan de rode en gele erop aansluiten?
Is wel stuk duurder, dan die ik stuurde.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: racoon
Weet iemand met een AW Polo in welke precieze zekering ik het kabeltje moet stoppen om hem constant te laten opnemen?

Heb al een voeding die de accu beschermt tegen leeg trekken, mis enkel de zekering die constant stroom geeft en gebruik nu eentje die enkel met contact werkt.

Dank alvast!
 
VW  Polo AW  1.0 TSI 90PK 
Je moet gewoon met een spanningszoeker kijken welke zekering constant stroom geeft, dat is makkelijker dan wachten op antwoord (weet ik uit eigen ervaring helaas). Dit ook omdat de zekeringen niet bij alle auto's 100% hetzelfde zijn. Gebruik wel een zekeringhouder.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!