Dashcams

Als je bang bent dat hij gejat zou worden, zou je deze ook nog kunnen overwegen: https://www.carcam.nl/product/volkswagen-dashcam/
Een vriend van me heeft deze sinds kort en ik moet zeggen het ziet er gelikt uit.
Als ik eerder van dit bestaan had geweten had ik mijn Nextbase niet gekocht. Nou is die ook niet heel groot, maar ja het valt wel op.
Ik zou m wel via Ali kopen.
Daar zijn ze een paar tientjes
 
Volkwagen  E golf 2018  136 pk 
Die heb ik sinds zaterdag in mijn auto zie filmpje
Heeft deze een parkeerfunctie en hoe heb jij deze aangesloten, zekeringkast? Ik laat een usb poort inbouwen in mijn dashboard kastje wellicht sluit ik hem daarop aan mocht er 1 kopen.. of is het handiger om via de zekeringkast aan te sluiten.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Heb je een link dat deze ook past op de AW, kon het zelf niet vinden wel een model zonder SD kaart..
geen idee, volgens mij past het op elke met een regensensor, hij gaat zegmaar over je regensensor.


zoiets denk ik
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Cruz
geen idee, volgens mij past het op elke met een regensensor, hij gaat zegmaar over je regensensor.


zoiets denk ik
Klopt die had ik ook gezien alleen heb ik geen regensensor :) en deze heeft geen SD kaart. Maar thanks voor je reactie
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
Ik wil zelf ook graag een dash-cam installeren, maar heb er geen ervaring mee. Heb een aantal posts in deze thread gelezen en wat video's gezocht van de montage, en denk dat ik er wel uit kom. Ik ben op deze dash-cam uitgekomen. Wat vinden jullie hiervan? Ik wil er graag een die ook een camera voor achteruit heeft, vandaar deze keuze. Het is wel een ding van ~€60, dus als iemand een goedkopere heeft die even goed is, graag. Stick Out Tongue

Op-/aanmerkingen?
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TDI 
  • Leuk
Waarderingen: M4YN3
Waarom persee met een scherm? Ziet er zo amateuristisch uit. Dashcam installeer je en je kijkt misschien 2x in de jaar beelden terug. En dat kan prima op je mobiel.
Haal gewoon lekker een clean kleine model zoals een ddpai of xiaomi link
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
Waarom persee met een scherm? Ziet er zo amateuristisch uit. Dashcam installeer je en je kijkt misschien 2x in de jaar beelden terug. En dat kan prima op je mobiel.
Haal gewoon lekker een clean kleine model zoals een ddpai of xiaomi link
Het hoeft niet per sé met een scherm, mijn voorkeur is ook zonder. Het ging me meer om de camera voor achter die hier bij zit. Jouw suggestie ziet er netjes uit, maar daar zit geen achter-camera bij.
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TDI 
Als je een dashcam voor en achter wilt zou ik voor de Viofo A129 Duo (Pro) gaan. Niet heel goedkoop maar de beeldkwaliteit en betrouwbaarheid zijn top notch. Ja zit een schermpje op maar die staat 99% van de tijd uit dus heb je geen last van.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Als je een dashcam voor en achter wilt zou ik voor de Viofo A129 Duo (Pro) gaan. Niet heel goedkoop maar de beeldkwaliteit en betrouwbaarheid zijn top notch. Ja zit een schermpje op maar die staat 99% van de tijd uit dus heb je geen last van.
Die ziet er goed uit, maar kost inderdaad wat meer dan de alternatieven. Ik kijk nog even verder, maar ik hou deze in m'n hoofd. Thanks!
 
Volkswagen  Polo 6c  1.4 TDI 
Iemand hier die de Viofo A119 v3 heeft?

Ik rij al een aantal jaar rond met een DOD LS460w + CPL in onze Bora en een Solara cdc3350fd in de voorganger van de Polo, maar die Solara kreeg kuren en als ik dan toch iets nieuws moet installeren, dan maar wel wat moois. Zo'n DOD vind ik eigenlijk te groot.

Ik heb een Viofo A119 v3, mijn pa heeft de v2. We zijn er allebei heel erg tevreden over!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
Ik heb een ddpai mini 3, en daarvan valt me tegen dat hij maar 30fps doet in plaats van 60.
Dat maakt het soms lastig om kentekens scherp te krijgen.
 
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
30fps is inderdaad niet optimaal, 1080p 60fps is wat mij betreft een vereiste. Het is leuk dat je ergens beelden van hebt maar ze moeten wel goed scherp zijn anders heb je er nog niets aan.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI Ex-Bluemotion 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!