Dashcams

Elke dag dien ik op de knop aan de zijkant te drukken om verbinding met de app te maken, hoe stel ik dit automatisch in zodra ik de auto start zegt de app not connected
 
Volkswagen polo  6r  1.2tdi 
Elke dag dien ik op de knop aan de zijkant te drukken om verbinding met de app te maken, hoe stel ik dit automatisch in zodra ik de auto start zegt de app not connected
Waarom zou je elke dag met je dashcam verbinden? Ik kijk misschien 1x in de 3 maanden eventjes.

Wat misschien helpt is om de app eens helemaal eraf te gooien en opnieuw installeren.
 
Volkswagen  Highline Business R  1.5 TSI 150pk DSG 
  • Leuk
Waarderingen: racoon
Hier een DDpai mini 3, sinds april 2018. Was er toen net. Ik herken de klacht dat de software slecht is. Heb er al eens met de fabrikant over gemaild, maar heb niet de indruk dat ze willen helpen. Het dataverbruik van de app neemt alsmaar toe omdat (volgens mij) verwijderde opnames niet echt worden gewist. Enige manier om dat op te lossen is de app af en toe te herinstalleren. Resolutie prima. Prijswinnend design. Overdracht en afspelen tergend langzaam. Beeldfrequentie 30fps is vaak te laag om nog goed een nummerbord te kunnen zien (beweging). Jammer, daar had ik graag wat resolutie voor ingeleverd.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo AW1 Highline, R-line exterieur, LED, active info display, Bonneville, ex-beats  1.0 TSI 115pk handgeschakeld 
Ik heb zelf de 70mai 1s gekocht (Xiaomi). Kost maar 40 euro, maar heeft wel goede reviews. Ik zal hem ergens in de komende weken installeren en kan dan wel mijn ervaringen delen.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511
Zijn jullie niet bang dat deze dashcams worden gejat uit je auto?
Als je bang bent dat hij gejat zou worden, zou je deze ook nog kunnen overwegen: https://www.carcam.nl/product/volkswagen-dashcam/
Een vriend van me heeft deze sinds kort en ik moet zeggen het ziet er gelikt uit.
Als ik eerder van dit bestaan had geweten had ik mijn Nextbase niet gekocht. Nou is die ook niet heel groot, maar ja het valt wel op.
 
Volkswagen  Golf 7 GTE  1.4 TSI 204pk 350nm 
Als je bang bent dat hij gejat zou worden, zou je deze ook nog kunnen overwegen: https://www.carcam.nl/product/volkswagen-dashcam/
Een vriend van me heeft deze sinds kort en ik moet zeggen het ziet er gelikt uit.
Als ik eerder van dit bestaan had geweten had ik mijn Nextbase niet gekocht. Nou is die ook niet heel groot, maar ja het valt wel op.
Dat is een mooie en dure oplossing idd. Het is meer gelegenheid maakt de dief. Het zal waarschijnlijk niet veel gebeuren in NL.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Red-Line
Wie gaat er nou een dashcam jatten, die dingen zijn doorgaans een paar tientjes. Ze jatten eerder je airbags eruit.
Sja voor een junk zijn paar 10 tientjes altijd handig :) , airbag is meer gedoe. Maar eens airbag of je ledkoplampen leveren meer op.
 
Volkswagen  POLO AW Comfortline Business Executive  1.0 TSI 95pk 
Als je bang bent dat hij gejat zou worden, zou je deze ook nog kunnen overwegen: https://www.carcam.nl/product/volkswagen-dashcam/
Een vriend van me heeft deze sinds kort en ik moet zeggen het ziet er gelikt uit.
Als ik eerder van dit bestaan had geweten had ik mijn Nextbase niet gekocht. Nou is die ook niet heel groot, maar ja het valt wel op.
Wat een afzetterij, die dashcam kost 30-50 euro ofzo op AliExpress
 
Volkswagen  X  X 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!