Dashcams

De mini 0803 is geen aanrader aangezien die te snel warm wordt en dan uitschakelt.

De eerste levering van de 0803's hadden inderdaad warmte problemen. Ze hebben dat ondertussen al verholpen met een headsink op de chip.
Ik gebruik zelf de 0801 en de 0803(aanrader) in de auto van mijn ouders en moet zeggen dat de 0803 qua nacht modus stukken beter doet dan de 'oude' 0801.

Bijna een must have koop als je een klein cameratje op je voorruit wil met degelijke kwaliteit.
Hier heb ik dashcam weg: Foxoffer
 
.  .  . 
Na alle ellende met mijn BlackVue DR550GW-2ch (zie ook het topic DAB+ dat ik gestart heb) ondertussen in goed overleg met de leverancier besloten de camera terug te sturen, aankoopbedrag en portokosten worden terug gestort.
Maar dan ... zit je nog steeds zonder een goede camera. Niet blij dus.

Beeldkwaliteit van de BlackVue was acceptabel tot goed te noemen, alleen de rear-camera (gevoed via coax) verstoorde m'n DAB+ radio ontvangst.

Iemand zelf een dual cam (front & rear) in z'n bezit?
Zo ja, welk merk/type, wat zijn je ervaringen?
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!