Dashcams

Mini 0805 lijkt me ook een mooie keuze. Hoor er veel goede verhalen over. Beeldkwaliteit is super zowel overdag als 's nachts. Wel vraag ik me af of je bij de Polo dat kabeltje dan kunt wegwerken via een of andere manier?
Zijn er mensen die dit mooi hebben weggewerkt? Ik wil er niks van kunnen zien als ik hem achter de binnenspiegel monteer (apart van die lelijke 12V stekker) Stick Out Tongue
 
Mini 0805 lijkt me ook een mooie keuze. Hoor er veel goede verhalen over. Beeldkwaliteit is super zowel overdag als 's nachts. Wel vraag ik me af of je bij de Polo dat kabeltje dan kunt wegwerken via een of andere manier?
Zijn er mensen die dit mooi hebben weggewerkt? Ik wil er niks van kunnen zien als ik hem achter de binnenspiegel monteer (apart van die lelijke 12V stekker) Stick Out Tongue
Bij mijn BlackVue had ik alle kabels door het voetje van de spiegel laten lopen en door het kabelgootje van de licht & regen sensor, zo hup naar het hemeltje.
 
jip ik heb er ook een! een habi babi van 20 euro ofz, werkt prima :)

het is natuurlijk geen truelife HD ( hihi ) maar het doet ze ding.

zie:

( tip zet je geluid uit/ zacht )
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Kan het zijn dat de Mini 0806 nog uit moet komen?
Dan ga ik waarschijnlijk dan voor deze.
http://www.safeye.nl/nl/mini-0806.html

Bij mijn BlackVue had ik alle kabels door het voetje van de spiegel laten lopen en door het kabelgootje van de licht & regen sensor, zo hup naar het hemeltje.
Vraag me toch nog altijd af hoe men dit goed kan wegwerken. Ik heb namelijk geen licht en regensensor, en heb geen zin om het halve interieur los te halen alleen voor dat kabeltje Stick Out Tongue En hoe krijg je het dan uiteindelijk bij de 12V stekker?


 
Sorry wij hadden hem ook aangeschaft door de goeie verhalen hier maar vind het tegenvallen. Mijn vader zit de hele dag op de weg als vrachtwagen chauffeur en had toch al een paar bijna ongelukken zien gebeuren. Hij baalde dat hij dat nou net niet opgenomen had. Maar kan ook net een maandag morgen productie zijn he hoeven niet allemaal slecht te zijn. Het beeld is wel heel duidelijk daar hoor je mij niet over klagen
 
Nog niet voor de polo gekocht, maar misschien is dat een kwestie van tijd.
Voor nu in de lupo,



De postbode kwam dit vrijdag middag bezorgen bij mij, en zaterdag ingebouwd.
Helaas geen fotos van de inbouw, maar het hemeltje ging er weer even voor uit de auto.
Dashcam zit op de accu aangesloten, via een kastje dat 12v omzet in 5v, en ook als de spanning van de accu omder de 11.5 zakt het systeem uitzet.



Ik heb voor de Viofo A119 met gps mount gekozen,
nu kan de stroom kabel lekker recht omhoog mijn dak in, en heb ik geen kabels van de zijkant uit nodig.
gps mount zit geplakt aan het raam, dashcam schuift daar op.


dit is wat je van binnen ziet als passagier.
Als bestuurder kan je net de 3 onderste knoppen zien, en dus ook de noodknop (vergrendeld het huidige filmpje, zodat er niks overheen gezet kan worden)


Daarna de 3 hoogste resuluties getest.
[youtube]
Viofo a119 GPS 1920x1080P 60fps

[youtube]
Viofo a119 GPS 2304x1296P 30fps

[youtube]
Viofo a119 GPS 2560x1440P 30fps
 
VW  6C  1.4TDI DSG 
  • Leuk
Waarderingen: DeeOow en Ruud9N
DASHCAM IN DUITSLAND VERBODEN
FORSE BOETES DREIGEN

Automobilisten mogen in Duitsland geen camera in hun voertuig zetten. Een rechter heeft een vrouw daarvoor een boete van 150 euro opgelegd, omdat ze de privacy van anderen schond.

De vrouw uit München had aan de voor- en achterkant van haar auto camera's laten installeren. Die filmden in augustus vorig jaar hoe een andere automobilist bij het parkeren haar auto beschadigde. De vrouw stapte met de beelden naar de politie, maar ze werd zelf vervolgd. Volgens de rechter schond ze de privacy van andere weggebruikers. "Het kan niet zo zijn dat alle 80 miljoen Duitsers met camera's gaan rondlopen om elke situatie te filmen, zodat een misdrijf kan worden opgelost'', staat in het vonnis.

Op een privacyschending staat in Duitsland 300.000 euro boete. Omdat de vrouw netto 1.500 euro per maand verdient en omdat haar auto al eens beschadigd was, valt de straf veel lager uit.

Bron: Autoweek

Ik weet dat ze in Duitsland veel strenger zijn op het gebied van privacy maar ben benieuwd hoe dit gaat uitpakken.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!