wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

In twee weken tijd opnieuw schade gehad, deze keer was het NIET mijn schuld. Sta je lekker te wachten voor een rood verkeerslicht en knalt er iemand achter tegen mijn aan. Mevrouw in kwestie had meer aandacht voor der telefoon dan voor het verkeer voor haar. Sommige mensen :rolleyes:
 
.  .  . 
  • Grrr
  • Verdrietig
Waarderingen: Ruud9N, HoMi en XConvict
Vandaag heb ik mijn Polo voorzien van luxe kentekenplaten. Ziet er veel beter uit! Ook heb ik een mooie oplaadkabel van Volkswagen gehaald. Daarnaast ook maar even een lakstiftje gehaald om wat krasjes en minimale schade wat bij te kleuren. Ik vind het super leuk om accessoires toe te voegen aan de auto. Suggesties zijn dan ook welkom! Binnenkort ga ik een kleine beurt uitvoeren aan de auto, spullen zijn besteld! Bij het kopen van de auto er achter gekomen dat hij nog op zijn winter sloffen staat. Daar komt ook verandering in! Ergens deze week komen de All Seasons binnen, gelijk maar even om laten wisselen, wie weet gaat hij gelijk een stuk zuiniger lopen!
 

Bijlagen

  • Vw Polo 2.jpg
    Vw Polo 2.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 47
  • VW Polo.jpg
    VW Polo.jpg
    3.1 MB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict en Robin
In twee weken tijd opnieuw schade gehad, deze keer was het NIET mijn schuld. Sta je lekker te wachten voor een rood verkeerslicht en knalt er iemand achter tegen mijn aan. Mevrouw in kwestie had meer aandacht voor der telefoon dan voor het verkeer voor haar. Sommige mensen :rolleyes:
Laten opdraaien voor alle kosten denk ik? Zij vond tenslotte haar telefoon belangrijker dan het verkeer.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N en XConvict
Kunnen die probleemloos besteld worden ?
normaal krijg je bij nieuwe platen zo'n 1 er op.
Toen ik mijn luxe kenteken platen ging bestellen moest ik naar een auto winkel toe, en moest ik mijn saaie platen bij hun inleveren. Dit is was om kentekenfraude(?) te voorkomen. Heb alleen geen 1'tje gekregen. Dus in feite zou het kunnen, maar ik heb het niet gekregen in ieder geval.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI 105PK (Tuned, EGR off) 
Kunnen die probleemloos besteld worden ?
normaal krijg je bij nieuwe platen zo'n 1 er op.

Je kunt gewoon je platen omwisselen voor 'luxe' platen bij bvb Partspoint zonder dat 1tje erop. Dat is alleen het geval wanneer je bijvoorbeeld je plaat verliest of gestolen word. Wanneer je je oude platen inlevert is er niks aan de hand.
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 16V 140pk 
Kunnen die probleemloos besteld worden ?
normaal krijg je bij nieuwe platen zo'n 1 er op.
Als je naar de PartsPoint gaat lever je je oude platen in. De code op je platen moet zichtbaar zijn en je moet een geldig legitimatiebewijs en je kentekenbewijs kunnen overleggen. Ik heb er geen 1tje boven staan. Dat gebeurd echter alleen als je je kentekenbewijs kwijt bent, of je als je platen gestolen zijn.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: Jur6R
Vandaag een OBDeleven binnen gekregen en beetje aan het spelen geweest.
Had 17 foutcodes door het chippen en 1 door firmware update van de MM.
Heb alles kunnen clearen en staat nu op 0! :)
Had wel gehoopt dat ik de koplampsproeiers kon uitschakelen maar helaas.
Misschien met long-coding maar daar heb ik (nog) geen kaas van gegeten.
Morgen even kijken of ik het voor elkaar kan krijgen om die Off-Road display te activeren.
Gewoon omdat het kan....Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
  • Leuk
Waarderingen: Gerrubun en Steph
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!