wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet zo zeer iets gedaan, maar wel soort van schade. Bij het nemen van een drempel (niet eens te hard, reed nog geen een stapvoets), is de stekkerdoos omhoog geduwd. Dit komt omdat de onderkant van de trekhaak de drempel een kusje gaf. Dit gaan we binnenkort weer even op zijn plek trekken. Dit alles was niet eens mijn schuld. Mijn zus moest zo nodig via die weg rijden. Zal straks ter illustratie een foto maken.
 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Niet zo zeer iets gedaan, maar wel soort van schade. Bij het nemen van een drempel (niet eens te hard, reed nog geen een stapvoets), is de stekkerdoos omhoog geduwd. Dit komt omdat de onderkant van de trekhaak de drempel een kusje gaf. Dit gaan we binnenkort weer even op zijn plek trekken. Dit alles was niet eens mijn schuld. Mijn zus moest zo nodig via die weg rijden. Zal straks ter illustratie een foto maken.
:mrgreen:"Het was niet eens mijn schuld. Mijn zus moest zo nodig via die weg rijden". :mrgreen: Jij bent in staat om je moeder de schuld te geven, omdat zij jullie op de wereld heeft gezet...:mrgreen:
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Haha
Waarderingen: XConvict en Thomaskol
Vandaag heb ik de Polo nieuwe sloffen gegeven. Hij staat nu op hele blitse Goodyear all season banden. Ik merk gelijk verschil! Hij rijdt een stuk zuiniger. Zo'n 1 op 20 als het niet meer is.
Echter heeft de garage een fout gemaakt met de band rechts achter. Iedere band heeft een rotation pijl die laat zien hoe ze er omheen gelegd moeten worden zodat het profiel juist is. Bij die band zit die net andersom. Gelijk de garage gebeld en ze gaan het donderdag voor mij oplossen. Ze gaven zelf al aan dat dit niet de bedoeling was, en vroegen meteen wanneer ik het wil laten herstellen. Erg netjes! Wordt vervolgd...
 

Bijlagen

  • Polo 7.jpg
    Polo 7.jpg
    2.5 MB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: H11 en Gerrubun
Vandaag heb ik de Polo nieuwe sloffen gegeven. Hij staat nu op hele blitse Goodyear all season banden. Ik merk gelijk verschil! Hij rijdt een stuk zuiniger. Zo'n 1 op 20 als het niet meer is.
Echter heeft de garage een fout gemaakt met de band rechts achter. Iedere band heeft een rotation pijl die laat zien hoe ze er omheen gelegd moeten worden zodat het profiel juist is. Bij die band zit die net andersom. Gelijk de garage gebeld en ze gaan het donderdag voor mij oplossen. Ze gaven zelf al aan dat dit niet de bedoeling was, en vroegen meteen wanneer ik het wil laten herstellen. Erg netjes! Wordt vervolgd...
Ik ga er vanuit dat je ze allemaal even hebt gecontroleerd evt ook inside outside.

Wel slordig moet ik zeggen.

Ik begreep dat hij al lekker reet. Edit. Hier moest een perzik emoji staan, maar die van mij zijn nooit zichtbaar.

Voor tussen de oren, als dat gefixt is rijd die vast nog lekkerder
 
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
  • Leuk
Waarderingen: Thomaskol
Ik ga er vanuit dat je ze allemaal even hebt gecontroleerd evt ook inside outside.

Wel slordig moet ik zeggen.

Ik begreep dat hij al lekker reet. Edit. Hier moest een perzik emoji staan, maar die van mij zijn nooit zichtbaar.

Voor tussen de oren, als dat gefixt is rijd die vast nog lekkerder
Hij rijdt idd heerlijk! Wel merk ik dat het stuur een beetje trekt. Binnenkort toch ff laten uitlijnen. Nu is hij wel helemaal goed qua banden!
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  • Leuk
Waarderingen: H11
Vandaag heb ik het probleem met de banden (hierboven beschreven) op laten lossen door het bedrijf. Ik hoefde gelukkig niets extra’s te betalen en complimenteerde mij er nog op dat ik het goed had gezien!

Ook heb ik de zijspiegels voorzien van dynamische knipperlichten!
Hier een linkje naar het filmpje!

 
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!