wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Vandaag heb ik mijn Polo getrakteerd op een kleine beurt. Bij Winparts Long Life olie, oliefilter, luchtfilter en een nieuwe ruitenwisser set besteld.
Ik had de gelegenheid om de auto op de brug te zetten om de auto eens goed te inspecteren. Foto's volgen!
Mijn partner heeft de OBDEleven. We hebben het probleem met de coming home lichten opgelost. Als ik de deur van de auto open doe 's avonds bij thuiskomst, gaan de lampen aan! Ook hebben we ingesteld dat de claxon af gaat bij het op slot zetten van de auto, lekker mensen laten schrikken!
De auto kan er weer tegen aan! In de loop van de week worden de winterbanden nog vervangen voor AllSeasons.
In het weekend van 4 juni willen we naar de musea van VW in Wolfsburg. Dus ik wil dat de Polo tip top in orde is.
 

Bijlagen

  • Polo 1.jpg
    Polo 1.jpg
    1.7 MB · Weergaven: 61
  • Polo 2.jpg
    Polo 2.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 48
  • Polo 3.jpg
    Polo 3.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 36
  • Polo 6.jpg
    Polo 6.jpg
    1.6 MB · Weergaven: 37
  • Polo 4.jpg
    Polo 4.jpg
    1.3 MB · Weergaven: 42
  • Polo 5.jpg
    Polo 5.jpg
    1.5 MB · Weergaven: 66
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6C 2017  1.0 TSI 140pk (stage1) BlueMotion blue_polo.6c on Instagram 
Soms zit je op de bank en heb je een ingeving. Bij mij was dat, als me airride tank lek raakt, of een leiding daar, dan loopt alles leeg en ligt tie op zijn gat, niet leuk als dat met 120 km/h op de snelweg gebeurt. Dus wat dan? Juist, terugslagklep aan me kleppenblok gemaakt zodat de lucht er wel in kan, maar niet via die kant eruit. Dus nu heb ik een apart circuit met me luchtbalgen en kleppenblok.
 
Soms zit je op de bank en heb je een ingeving. Bij mij was dat, als me airride tank lek raakt, of een leiding daar, dan loopt alles leeg en ligt tie op zijn gat, niet leuk als dat met 120 km/h op de snelweg gebeurt. Dus wat dan? Juist, terugslagklep aan me kleppenblok gemaakt zodat de lucht er wel in kan, maar niet via die kant eruit. Dus nu heb ik een apart circuit met me luchtbalgen en kleppenblok.
Goed dat je daar over na denkt! Veel veiliger zo
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
APKtje voor de 2006 CrossPolo.
Rechterkoplamphoogteverstelling werkt niet, linker aandrijfashoes (wielzijde) defect, remslangen vóór versleten, lampje van de kentekenplaatverlichting zwart.....
Volgende week terug dus.
 
Volkswagen  Cross Polo  1.6-16V (BTS) 
Vandaag remblokken gehaald, fanatiek begonnen: Krik eronder, wiel eraf en toen stopte het avontuur. Tot ik er achterkwam dat ik geen 7mm inbussleutel heb, tot zover dat project dan maar weer… kwam er wel achter, dat op de een of andere manier de verlichting in de kofferbak niet meer werkt. (Led)lampje vervangen maar doet het nog steeds niet, iemand een idee waar ik het zoeken moet?
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Vandaag remblokken gehaald, fanatiek begonnen: Krik eronder, wiel eraf en toen stopte het avontuur. Tot ik er achterkwam dat ik geen 7mm inbussleutel heb, tot zover dat project dan maar weer… kwam er wel achter, dat op de een of andere manier de verlichting in de kofferbak niet meer werkt. (Led)lampje vervangen maar doet het nog steeds niet, iemand een idee waar ik het zoeken moet?
het kofferbakslot wil nog wel eens lastig doen
 
  • Leuk
Waarderingen: Remco.R
Mijn vrouw heeft een weddenschap verloren. Ze gaat zometeen(onder mijn dictatorische oog) de auto wassen.

Ik hou mijn hart vast. Heb ik een keer in het weekend echt vrijxd
Mijn vrouw ook tijdje terug, zonder af te spuiten stond ze te boenen met de spons :eek:
Dus lekker het vuil extra in masseren Stick Out Tongue
 
  • Haha
Waarderingen: SoloPolo en Thomaskol
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!