wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Auto rijdt nu zooo veel soepeler en gasrespons is nu 100% directer en beter. Het lijkt alsof de motor je gewoon bedankt dat je hem hebt laten chippen
Die 1.2 TSI is zonder ketting toch? Mijn ouders hebben dat blok vgm ook in hun Fabia zitten. Die is echt dood en futloos (lees voelt als inhouden,) sinds de E10 invoer. Ben benieuwd of jij dit ook zo ervaarde.
 
Ford  Focus mk4  1.0 Ecoboost MHEV 150pk 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Die 1.2 TSI is zonder ketting toch? Mijn ouders hebben dat blok vgm ook in hun Fabia zitten. Die is echt dood en futloos (lees voelt als inhouden,) sinds de E10 invoer. Ben benieuwd of jij dit ook zo ervaarde.
1.2 tsi is met ketting tot 2014 daarna heeft hij een riem.

Maar de 1.2 tsi is juist redelijk vlot ook standaard.
 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
De 1.2 TSI (standaard 105pk) is bij mijn Golf uit 2012 soepel genoeg. Misschien in de toekomst kijken voor een lichte tune. Al weet ik niet of dat kwaad kan voor de ketting
 
Saab  9-3 Vector 2008  2.0T 235pk 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
een mooi ritje naar familie aan zee en terug gemaakt:cool:. bij thuiskomst juist 24995km op te teller. en dan de wagen voor het binnen zetten eens uitgelezen, alles perfect in orde ;)
 
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
  • Leuk
Waarderingen: H11 en XConvict
Afgelopen weekend beschermfolie geplakt op alle vier de instapdorpels en onder de kofferbak. Kan zelf wel super zuinig zijn op de auto, maar je weet nooit hoe andere (niet auto) mensen met je spullen omgaan Stick Out Tongue

Moet nog een paar belletjes lekprikken om het zeepwater eronder uit te laten. Verder erg tevreden met het resultaat. Als je het niet weet zie je het niet. Precies zoals ik het wilde hebben.
 

Bijlagen

  • PXL_20220524_062822825.jpg
    PXL_20220524_062822825.jpg
    2 MB · Weergaven: 33
  • PXL_20220524_062839499.jpg
    PXL_20220524_062839499.jpg
    1.2 MB · Weergaven: 32
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 5mt 
Afgelopen weekend beschermfolie geplakt op alle vier de instapdorpels en onder de kofferbak. Kan zelf wel super zuinig zijn op de auto, maar je weet nooit hoe andere (niet auto) mensen met je spullen omgaan Stick Out Tongue

Moet nog een paar belletjes lekprikken om het zeepwater eronder uit te laten. Verder erg tevreden met het resultaat. Als je het niet weet zie je het niet. Precies zoals ik het wilde hebben.
Zo zie ik het graag! Had zelf ook altijd xpel erop
 
Volkswagen  Polo 6C R-line  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: VWPolo1.0
APK maar weer.
Bandjes versleten (redelijk snel, oeps), derde remlicht wordt nu vervangen, omdat er nu teveel lampjes zijn gestopt met branden. Stabilisator dingetje rubbertje iets (geen afkeur, maar wordt wel meegenomen). Weer een partijtje lichter, maar ach, voor het goede doel.
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
Met mijn obd de piepjes uitgezet van mijn gordel (doe altijd gordel om overigens). Soms pakte hij het niet goed meer op.
En comfort knipperlicht naar 5x knipperen gezet. Niet heel spannend, maar leuk dat het werkt ;)
 
Volkswagen  Polo 6R  1.4 16V 86PK 
  • Leuk
Waarderingen: XConvict
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!