wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Bij de ibiza er achtergekomen dat de speaker l.a een beetje gaar is en kraakt.

Toevallig had ik nog een setje liggen dus ik dacht “even” inbouwen…
Allereerst wat een waardeloos systeem Stick Out Tongue
Het raammechanisme zit vast aan het deur paneel(bekleding) wat het dus een drama maakt om het los te halen daarbij komt dat de speaker ook aan het deurpaneel vast geschroefd zit…
Al met al, alles los ennn….. speaker past niet dus nu nog een adapter ring oid…

iemand een idee wat ongeveer een originele speaker voor een seat ibiza 6p uit 2016 kost nieuw.
Anders gaat er een aftermarket op
 
banden eindelijk eens met product mooi zwart gemaakt, was echt nodig. wat een verschil..
en dan de wagen proper gemaakt en mooi de garage in. ;):cool:
 

Bijlagen

  • tempImageQUkWfM.png
    tempImageQUkWfM.png
    12.5 MB · Weergaven: 52
  • tempImageyqOBS9.png
    tempImageyqOBS9.png
    14.5 MB · Weergaven: 48
  • tempImageLLsPVt.png
    tempImageLLsPVt.png
    11.7 MB · Weergaven: 48
  • tempImageLFHwPG.png
    tempImageLFHwPG.png
    10 MB · Weergaven: 52
Volkswagen Polo AW 1.0 TSI  Polo AW 2019  Polo 1.0 TSI DSG7 95pk (nu 140pk) aan de wielen. 
Niet de Polo (duh) maar de "nieuwe" Starlet gisteren getrakteerd op een laag foam, handwas, een kleibeurt, compound & wax. Ik heb plekken van die auto schoongemaakt waar in zijn 25 jaar nog niemand is geweest :eek:. De rest wat ik heb gedaan aan die bak gooi ik wel op het Starletforum Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  • Leuk
Waarderingen: Gerrubun
Niet de Polo (duh) maar de "nieuwe" Starlet gisteren getrakteerd op een laag foam, handwas, een kleibeurt, compound & wax. Ik heb plekken van die auto schoongemaakt waar in zijn 25 jaar nog niemand is geweest :eek:. De rest wat ik heb gedaan aan die bak gooi ik wel op het Starletforum Stick Out Tongue
We hebben hier ook een showroom voor mijn “andere” auto Big Grin

 
  • Leuk
Waarderingen: Jay511 en Steph
Niet de Polo (duh) maar de "nieuwe" Starlet gisteren getrakteerd op een laag foam, handwas, een kleibeurt, compound & wax. Ik heb plekken van die auto schoongemaakt waar in zijn 25 jaar nog niemand is geweest :eek:. De rest wat ik heb gedaan aan die bak gooi ik wel op het Starletforum Stick Out Tongue
Zei iemand daar Starlet?!
Toevallig (hopelijk) een EP70/71? (l) Ben echt fan van die auto.
Jarenlang lid geweest van StarletClubHolland, maar van die club is niet veel meer over.
 
Volkswagen  Polo 6R - Match uitvoering  1.2 TSI 105pk 
Schadeformulier ingevuld.. parkeerde m'n Polo in een parkeergarage, keek in de spiegels en pakte nog ff mijn telefoon uit de houder en open de deur en opeens knalde er iemand met zijn voorbumper tegen de zijkant van mijn (geopende)bestuurdersdeur. Resultaat: complete scheve portier in de carrosserie. o_O
 
.  .  . 
  • Wow
  • Verdrietig
Waarderingen: HoMi, XConvict en Pigeon
Even uitcoderen en je bent er van af
Kan ik niet helaas en gisteren avond ermee opgehouden. Laatste dagen gaat alles stuk pff. Krijg een betere set gestuurd door de verkoper. Hopen dat dat beter is.
 

Bijlagen

  • 32F776B9-75A6-4DF4-A763-5D1BFEA0D79C.jpeg
    32F776B9-75A6-4DF4-A763-5D1BFEA0D79C.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 22
  • 33ECD109-77CD-4F17-B787-23104D24F006.jpeg
    33ECD109-77CD-4F17-B787-23104D24F006.jpeg
    1.2 MB · Weergaven: 21
  • 370D5449-F039-4F98-84E6-6549D3FDCCC9.jpeg
    370D5449-F039-4F98-84E6-6549D3FDCCC9.jpeg
    1.5 MB · Weergaven: 21
Volkswagen  polo  1.2 tdi 105 pk egr off 
Schroef in m'n achterband gedraaid. Niet per se express ofzo, maar leeglopen doet ie wel. Apk afspraak gemaakt en ze gaan ook gelijk even kijk wat en waar m'n auto lekt
 
Volkswagen  Polo 9N3 GTI Cup Edition  (Verkocht) 
Van de week wat dingen aan laten zetten met VCDS. Zijn nu allemaal te kiezen in het display

Vanmiddag de polo laten chippen.
Nu 130pk en 220Nm. Auto rijdt nu zooo veel soepeler en gasrespons is nu 100% directer en beter. Het lijkt alsof de motor je gewoon bedankt dat je hem hebt laten chippen
 
Volkswagen  Polo 6C "Lounge Edition"  1.2 TSI 90pk - 175Nm ----> 130pk - 220Nm 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!