Vandaag de Polo maar eens uitgelaten op de Nurburgring voor de eerste keer! Het was echt heerlijk rustig. Winterbandjes hebben niet veel profiel meer gok ik
VW
Polo AW
2.0 GTI ABT
Wist niet dat ie open was. Altijd leuk.Vandaag de Polo maar eens uitgelaten op de Nurburgring voor de eerste keer! Het was echt heerlijk rustig. Winterbandjes hebben niet veel profiel meer gok ik
Sinds een paar weekjes. Alles eromheen is dicht, enkel de Ring zelf is open. Ook wanneer het rustig is zie je nog genoeg leuk spul voorbij rijden!Wist niet dat ie open was. Altijd leuk.
160 op ebayWat was je dan uiteindelijk kwijt als ik vragen mag? Want ik vind het niet een grote upgrade...
Een upgrade betekend dat je ergens op vooruit gaat, ik had geen DAB, geen bluetooth, geen kleurenscherm. Nu wel. Mijn voorkeur gaat toch uit naar OEM, hou niet zo van die china RCD apparaten vind ze er behoorlijk cheap uit zienWat was je dan uiteindelijk kwijt als ik vragen mag? Want ik vind het niet een grote upgrade...
Je hoeft upgrade niet te definiëren, ik zei dat het geen grote upgrade is. Hoe groot dat daadwerkelijk is mag je zelf invullen. Daarnaast vroeg ik om hoeveel het kostenplaatje was uiteindelijk niet of je rcd apparaten mooi of niet vindt. Zo’n mini scherm ziet er anders ook niet lux uit maar goedEen upgrade betekend dat je ergens op vooruit gaat, ik had geen DAB, geen bluetooth, geen kleurenscherm. Nu wel. Mijn voorkeur gaat toch uit naar OEM, hou niet zo van die china RCD apparaten vind ze er behoorlijk cheap uit zien
Ziet er gelikt! Was het gelukt met de rubbers en toplagers en ben je er tevreden over? Mag ik vragen hoe je dat voor en achter gedaan hebt (met welke onderdelen en waar besteld enzo)? Ik heb ook een Prokit en die ene cm maakt volgens mij net het verschil!
Waar heb je deze besteld en wat zouden die moeten kosten?
Toplagers komen via powerflex.nlZiet er gelikt! Was het gelukt met de rubbers en toplagers en ben je er tevreden over? Mag ik vragen hoe je dat voor en achter gedaan hebt (met welke onderdelen en waar besteld enzo)? Ik heb ook een Prokit en die ene cm maakt volgens mij net het verschil!
Je hebt mij nergens horen zeggen dat mijn scherm er luxe uit ziet. Ik vroeg ook nergens om jouw mening, en die kreeg ik toch, maar goed Je komt in ieder geval wel als een arrogante kwal over, aangenaam!Je hoeft upgrade niet te definiëren, ik zei dat het geen grote upgrade is. Hoe groot dat daadwerkelijk is mag je zelf invullen. Daarnaast vroeg ik om hoeveel het kostenplaatje was uiteindelijk niet of je rcd apparaten mooi of niet vindt. Zo’n mini scherm ziet er anders ook niet lux uit maar goed
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.