wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Niet die je eerst op het oog had?
Nee, ik heb jouw advies opgevolgd en voor OEM gegaan Big Grin Ik had nog wat recensies over die aftermarket armsteun gelezen en de voet (eigenlijk 4 dunne pootjes) zouden zomaar eens af kunnen breken. De OEM versie heeft een solide voet. En aan de achterzijde voorzien van de bekerhouder. Ziet er net wat beter uit allemaal.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
Nee, ik heb jouw advies opgevolgd en voor OEM gegaan Big Grin Ik had nog wat recensies over die aftermarket armsteun gelezen en de voet (eigenlijk 4 dunne pootjes) zouden zomaar eens af kunnen breken. De OEM versie heeft een solide voet. En aan de achterzijde voorzien van de bekerhouder. Ziet er net wat beter uit allemaal.
Goede keuze! Inbouwen ging ook goed?
Nieuw of gebruikt onderdeel?
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
Goede keuze! Inbouwen ging ook goed?
Nieuw of gebruikt onderdeel?
Het inbouwen was wel een karweitje, maar ging wonderwel in 1 keer goed...
Hij is gebruikt; stond voor een leuke prijs op MP. Had t niet verwacht, maar zelfs de schroeven om m op het chassis te monteren zaten erbij! Ik hoefde dus geen corona afspraak bij de dealer te maken...
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSi 
  • Leuk
Waarderingen: FFA
Afspraak gemaakt voor klein onderhoud, worden gelijk 4 nieuwe bandjes onder gezet, ik ga van 215/45 R16 naar 195/50 R16.
Dagrijverlichting wordt led en storing van de airbag wordt eruit gehaald.
Als de polo op tijd terug is, gelijk maar even kijken of de subwoofer geïnstalleerd kan worden.
 
Volkswagen  Polo 6r Highline R-Line DSG Schuifdak  1.4 86pk 
Aantal maanden geleden tijdens het wisselen naar winterwielen helaas de adapter van m’n slotbouten kwijt geraakt. Ik dacht: die komt wel boven water als we richting de zomer gaan. Maar helaas, niet meer gevonden. Vandaag nieuw setje geplaatst en meteen de BBSjes en de dagelijkse GT velgen van zolder gehaald om die te controleren op lekkage. Ik kon me herinneren dat 1 goed lekte ergens tussen band en velg. Meteen weer even netjes zuiver gemaakt.

3B8268EA-D710-425C-A80E-F722A556F20F.jpeg
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
Aantal maanden geleden tijdens het wisselen naar winterwielen helaas de adapter van m’n slotbouten kwijt geraakt. Ik dacht: die komt wel boven water als we richting de zomer gaan. Maar helaas, niet meer gevonden. Vandaag nieuw setje geplaatst en meteen de BBSjes en de dagelijkse GT velgen van zolder gehaald om die te controleren op lekkage. Ik kon me herinneren dat 1 goed lekte ergens tussen band en velg. Meteen weer even netjes zuiver gemaakt.

3B8268EA-D710-425C-A80E-F722A556F20F.jpeg
Hoe heb je nu die slotbouten eruit gekregen dan?
 
Polo  6c  Verkocht 
Ja dan heb je geluk dat je de originele hebt gebruikt.
Ik had laatst een HR velgenslot doorgedraaid.
Waarschijnlijk wat te ruw bij de bandenhandel met los of vastdraaien met lucht.

Uiteindelijk toch los gekregen maar dat is een drama. Daar wil niemand aan beginnen. Is uren werk zeker bij sloten met draaiend binnen gedeelte.
Ik ga deze dingen toch goed in de gaten houden en bij twijfel niet meer monteren.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
Vandaag mijn aliexpress nep-lederen armsteun deksel klep ding ontvangen, de originele stoffe deksel klep ding was kapot en had vlekken. Best aardige kwaliteit voor 8 euro en gratis verzending. Ziet er nog best redelijk uit ook vind ik. @FFA was op aanraden van jou toch?
Si. Heb zelf origineel maar las goede dingen over de kwaliteit van deze deksels. Scheelt toch aardig wat geld.
 
VW  Polo 6R  1.4 BlueGT DSG 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!