wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

Velgen gewogen: Brescia 7.5*18 ET51 tov OZ Formula HLT 8.0 *18 ET 48 beide met 215/40/18 band. Kan ik weer een pizza’tje extra eten.D2117537-0EF9-49A3-B495-223CD3B20178.jpeg
 

Bijlagen

  • DDD0ACEC-5A8E-4E9F-A6C8-2973CC6E56DF.jpeg
    DDD0ACEC-5A8E-4E9F-A6C8-2973CC6E56DF.jpeg
    233.8 KB · Weergaven: 48
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 
  • Haha
Waarderingen: dov
Tijd voor een rear cam? Met al die verhalen tegenwoordig zit ik er wel sterk aan te denken om te doen.
Zit er idd steeds meer aan te denken. Ondanks dat ik 'm overal per definitie zover mogelijk apart parkeer....

Shit man...... aangifte heeft sowieso niet zoveel zin omdat er geen tegenpartij/getuige bij betrokken is. Valt het te schuren en te polijsten?
Nee idd, geen poot om op te staan helaas. Nee. Helaas is het niet weg te poetsen, is door de lak heen.. :(
 
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI  -  - 
Zit er idd steeds meer aan te denken. Ondanks dat ik 'm overal per definitie zover mogelijk apart parkeer....


Nee idd, geen poot om op te staan helaas. Nee. Helaas is het niet weg te poetsen, is door de lak heen.. :(
Shit man je zou spot repair kunnen proberen, maar gezien de specialiteit van de lak denk ik dat het kut gaat worden i.v.m kleurverschil.
 
Volkswagen  Polo  - 
Heb een keer iemand gehad die helemaal langs de achterkant tegen mn mn auto liep, gewoon van links naar rechts..terwijl ik geparkeerd stond. Was gelijk uitgestapt en gaan kijken. Gelukkig geen sleutel vast ofzo maar hij had ècht van mij geweest..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Heb de afgelopen 3 dagen geprobeerd om een opening van de motor naar de auto in te vinden voor een voedingskabel. Nog steeds geen succes..
Heb al verschillende tutorials gevonden, maar door de leeftijd bij veel de fotos niet meer beschikbaar.
Als iemand de gouden tip heeft, met een duidelijke foto of beschrijving, eeuwig dank. Begin langzaamaan radeloos te worden.
 
Volkswagen  Polo 9N1  1.4 101pk 
Naar de garage geweest om een nieuwe accu te laten plaatsen/ inleren. Na een hele tijd hadden ze uiteindelijk na een paar andere accus te hebben gepast die net 1 cm te breed waren toch een zwaardere accu gevonden dan wat er oorspronkelijk in zat die ook nog in de motorruimte paste. (Een bosch s5a05) Hij start weer veel soepeler en ik hoop hier weer een paar jaar mee te kunnen doen. Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Polo 6R  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N, dov en Allison6R
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!