wat heb jij gedaan aan en voor je polo vandaag

De polo is weer verlaagd.

Eibach pro kit icm TRW dempers voor, achter ga ik ook vervangen rijd namelijk veel beter dan de bilstein b4 welke de auto toch een stuk meer laat stuiteren.

O.a gedaan:
Stabilisator koppelstangen vervangen
Stabilisator rubbers vervangen
Powerflex toplagers (10mm lager)
Veerrubber achter van een cupra (7mm lager)
Grote beurt.
Auto weer uitgelijnd.

Nu nog zomerwielen er onder doen:)




95B1EDC5-81BF-4AF1-8D67-6B6F52BD6377.jpeg
Heb je een mooi linkje voor de toplagers? De vorige die ik bestelde pasten niet eens..
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Eindelijk de brandstofpomp maar eens vervangen. Was dat gefluit achterin meer dan zat. Hierbij dus ook de stukkie brandstofleiding gewijzigd en de filter/drukregelaar verwijderd

Auto is lekker stil nu, hopen dat dat zo blijft.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Ruud9N
Eindelijk de brandstofpomp maar eens vervangen. Was dat gefluit achterin meer dan zat. Hierbij dus ook de stukkie brandstofleiding gewijzigd en de filter/drukregelaar verwijderd

Auto is lekker stil nu, hopen dat dat zo blijft.
Wat was je kwijt? Dit is iets wat ik zeker nog wil laten doen ik word ook gek van dat gefluit. Als ik op autodoc ga kijken is de goedkoopste van hella 80 euro, en lopen ze op tot dik 900 euro... wat zijn de verschillen...

En het lijkt mij als ik er een OEM pomp in laat zetten dat deze gewoon vrolijk verder gaat met fluiten lol
 
Polo  6c  Verkocht 
Wat was je kwijt? Dit is iets wat ik zeker nog wil laten doen ik word ook gek van dat gefluit. Als ik op autodoc ga kijken is de goedkoopste van hella 80 euro, en lopen ze op tot dik 900 euro... wat zijn de verschillen...

En het lijkt mij als ik er een OEM pomp in laat zetten dat deze gewoon vrolijk verder gaat met fluiten lol
Nee er is een revisie geweest. De eerste opvoerpompen onder de achterbank hadden een externe drukregelaar onder de tank hangen. Latere modellen hadden dit niet, die hadden een interne drukregelaar. Maar daardoor kwam de drukregelaar in de leiding te vervallen.
 
Wat was je kwijt? Dit is iets wat ik zeker nog wil laten doen ik word ook gek van dat gefluit. Als ik op autodoc ga kijken is de goedkoopste van hella 80 euro, en lopen ze op tot dik 900 euro... wat zijn de verschillen...

En het lijkt mij als ik er een OEM pomp in laat zetten dat deze gewoon vrolijk verder gaat met fluiten lol
Ik was 240 euro kwijt voor 2 onderdelen. Ik heb veel informatie over dit onderwerp gezocht en de dealer ook gevraagd of het vervangen van de pomp voor een revisie zou helpen. De dealer melde dat het "zou" kunnen helpen, maar dat ze niks kunnen garanderen. IK heb de gok genomen en tot nu toe veel stiller.

Oude situatie:
Brandstofpomp: 6R0 919 050 E
Brandstofleidingen toevoer: 6R0 201 293 B en 6R0 201 293 C
Brandstoffilter/drukregelaar: 1K0 201 051 M

Nieuwe situatie:
Brandstofpomp: 6C0 919 050 B
Brandstofleidingen toevoer: 6R0 201 293
Brandstoffilter/drukregelaar: verwijderd
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TDI BM ~100pk 
  • Leuk
Waarderingen: Shibybob en iichel
ziten eronder!!!

sxSezni.jpg
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!